sobota, 3 czerwca 2017

newchic.com

Cześć.
  Przygotowałam dziś przegląd zamówienia ze strony newchic.com
Postanowiłam zamówić sztuczne kwiaty do ozdoby, dwa pierścionki oraz bluzkę.
Trochę bałam się o jakość, ponieważ czytałam niepochlebne opinie, jednak wszystko przyszło idealne i zgodne z opisem czy też zdjęciem. Bluza jest z przyjemnego materiału jedyna wada to rozmiar, który jest bardzo zaniżony. Pierścionki prezentują się ciekawie, zwłaszcza ten zasłaniający paznokieć. Sztuczne kwiaty świetnie sprawdzają się jako dekoracja domu oraz jako dodatek do zdjęć.
Na samym dole zamieściłam linki do tych produktów. Koniecznie dajcie znać czy wam spodobały się zamówione przeze mnie rzeczy.







kwiaty:klik
pierścionek z cyrkonami:klik
pierścionek na paznokieć:klik
bluza:klik

6 komentarzy :

  1. Mam tę bluzę i bardzo ją lubię :D Ma fajny materiał :) Jedynym minusem jest to, że jest dosyć szeroka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Kwiatki wyglądają całkiem fajnie. Reszta nie jest w moim stylu. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Te różyczki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kwiatki kapitalne do zdjęć! Bluza też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, ile za to zapłaciłaś? Różyczki komponują się super ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.