poniedziałek, 22 maja 2017

Spring outfit

Dzień dobry.
To pierwszy post ze stylizacją, ale na pewno nie ostatni. Zamierzam częściej dodawać swoje pomysły na połączenie ubrań. Dziś letnia stylizacja, trochę elegancka, ale przede wszystkim wygodna. Mam nadzieję, że ta piękna pogoda zostanie z nami na dłużej. Trend na koronkowe wykończenia w tym roku także podbił Polskie ulice.


Zachęcam do zajrzenia tu Zaful floral midi dress Summer 2017 Promotion . Mam dla was także kod rabatowy: ZafulChen

bluzka: Zaful | torebka: Rosegal | buty: pepco | spodenki: pepco
Jak wam podoba się stylizacja?

7 komentarzy :

  1. A co to za ślicznotka?:)
    Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na modzie się nie znam, ale modelka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie koronkowe koszule, Twoja ma świetny kolor! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, ja bardzo lubię koronkę :)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka bardzo mi się podoba, a szczególnie jej kolor :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.