piątek, 16 czerwca 2017

Bispol

 Dobry wieczór.
   Jak minął wam tydzień? Mnie ostatnio czas przyśpieszył, brakuje go dosłownie na wszystko.
Dziś w końcu piątek, zasłużony weekend. Nadszedł czas by się odprężyć, poczytać, zrobić coś dla ducha oraz ciała. Ten wspaniały czas umilają mi piękne aromaty, które wydobywają się z rozpalonych świeczek.

Markę Bispol pewnie każdy kojarzy, jest to firma produkująca świeczki, znicze oraz podgrzewacze. Ich świeczki w słoiczkach z wieczkiem są genialne, miałam więc pewne wyobrażenia dotyczące tych produktów.

  Świeca w szkle jest bardzo intensywna, jej zapach roznosi się po całym pomieszczeniu. Aromat owoców leśnych pachnie cudownie.
Duże podgrzewacze o zapachu zielonej herbaty zachwyciły mnie swoją delikatnością. Są wyczuwalne, ale nie drażnią, jest to orzeźwiający zapach. Mniejsze podgrzewacze posiadam o zapachu Adrenaline oraz Diamond chic. Adrenaline pachną męskimi perfumami, bardzo odważne natomiast Diamond Chic to delikatny kwiatowy bukiet zapachowy. Wszystkie produkty łączy wyjątkowo długi czas trwania aromatu, czuć je nawet kilka godzin. Ich cena nie jest wysoka, dodatkowo są łatwo dostępne w ofertach wielu sklepów. Jestem oczarowana tymi wonnymi aromatami, na pewno sięgnę po jeszcze inne warianty. Kusząco brzmi Vanillia oraz truskawka, może ktoś z was poleci jakąś ciekawą nazwę tej marki?

  A wy umilacie sobie czas wolny takimi drobnostkami?






2 komentarze :

  1. Uwielbiam zapachowe świeczki, moi bliscy twierdza nawet, że mam lekkiego bzika na ich punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto mieć jakieś świeczki zapachowe w domu, mają swoje zastosowania :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.