wtorek, 20 czerwca 2017

enjoyours.com


Cześć.
Lato i wakacje zbliżają się dużymi krokami, pora na ostatnie drobne wakacyjne zakupy. Jak co roku trudno mi wybrać odpowiedni strój kąpielowy. Krój nie taki, a to kolor brzydki, zawsze coś nie tak. W tym poście pokażę wam bikini oraz łańcuszek ze strony enjoyours.com



Strój wygląda dokładnie jak na zdjęciach ze strony, piękny kolor i ciekawy wzór. Bałam się o dobranie rozmiaru, ale wzięłam taki jak zwykle i przyszedł idealny. Jestem nim oczarowana, nie spodziewałam się takiej jakości za tak niską cenę. Strój kosztuje niecałe dziesięć dolarów, więc jest bardzo tani. Jedynie nie spodobały mi się ramiączka, które nie mają regulacji. Strój znaleźć można tutaj: https://goo.gl/Hh6gqs


Łańcuszek typu celebrytka z jaskółką w kolorze złotym, przepięknie się prezentuje na szyi. Mimo tego, że mam alergię na metale nie uczulił mnie. Jego cena to zaledwie jeden dolar oraz kilka centów.
Uwielbiam takie minimalistyczne drobiazgi. Link do łańcuszka: https://goo.gl/pHjujE

Mam dla was także kupon rabatowy :
10% OFF Coupon Code CPT10 on enjoyours.com

4 komentarze :

  1. Ale śliczny łańcuszek :)
    Nie znam tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz w mordke :D Super prezentuje się ten strój kąpielowy ^^ a łańcuszek równie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łańcuszek jest prześliczny, ja też bardzo lubię takie minimalistyczne rzeczy :) Jeżeli chodzi o strój kąpielowy, to prezentuje się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.