niedziela, 11 czerwca 2017

killys- recenzja oliwki do paznokci



Dobry wieczór.
  Posty pojawiają się rzadko, za co bardzo przepraszam, niestety sesja znów mnie męczy. Gdy tylko wszystko zdam, posty będą częściej. Dziś post z produktem marki Killys. Jak można przeczytać na stronie marki, produkty są dla każdej z nas:
,,KillyS to produkty dla wymagających kobiet.
Zostały wykonane tak, by można je było stosować zarówno w gabinecie kosmetycznym, jak i w domu. Niezależnie od tego, czy znajdą się rękach profesjonalistki, czy kobiety, która po prostu dba o siebie, chcemy by efekt, dla urody był taki sam – jak z salonu''.
   Marka Killys oferuje produkty do pielęgnacji paznokci, pędzle do makijażu, artykuły do ciała oraz twarzy. Bardzo szeroka gama dóbr w przyzwoitych cenach. Do recenzji mam kilka kosmetyków, pierwszą do recenzji wybrałam oliwkę do skórek oraz paznokci. Odżywka ma za zadanie odżywiać skórki oraz paznokcie, wzmacniać i nawilżać. Zawiera olejek z wiesiołka, który ma działanie regenerujące. Suche skórki to zmora każdej z nas, czy ten specyfik poradził sobie z tym problemem?


   Oliwkę należy nakładać każdego dnia, na skórki, a także na paznokcie. Ja pierwsze efekty zauważyłam po kilku dniach stosowania. Skórki są miękkie i odżywione a oliwka dodatkowo ma piękny cytrusowy zapach. Jej cena wynosi około dwunastu złotych. Zwykle przy testowaniu nowych produktów boje się reakcji alergicznej, na szczęście takowa nie wystąpiła. Jeśli przy dłuższym stosowaniu lub odstawieniu się coś zmieni, na pewno was po informuję. Póki co jestem zadowolona z tego produktu. Na zdjęciu poniżej zamieszczam skład.


A wy miałyście już kontakt z tą firmą? Ja mam także kilka pędzli, które używam już kilka lat i ciągle są w świetnym stanie.

5 komentarzy :

  1. Lubie tego typu preparaty,ostatnio nakladalam po zrobieniu hybryd :-)! buziaki Kochana
    Obserwuje
    Zapraszam: klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą firmę i myślę, że warto przetestować też ten produkt :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji spróbować niczego z tej firmy, ale wygląda całkiem ciekawie. Cena również kusi. Ja obecnie używam różanej od Mollon i też fajnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. oliwki są świetne, mam ich już kilka z semilaca :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam oliwkę z semilaca. fajnie nawilża a do tego ten zapach... *,*

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.