poniedziałek, 5 czerwca 2017

You look happier...

Hej!
 Choć do idealnej figury mi daleko postanowiłam pokazywać wam stylizacje. Nie czuje się źle z tym, jak wyglądam, a to chyba najważniejsze. O to kolejna letnia stylizacja przygotowana przeze mnie. Spodenki z Pepco pokochałam i znów je użyłam, są idealne a kosztują mało.





bluzka:Cropp | spodenki: pepco | buty: amiclubwear | torebka:allegro | różowy sweterek: amiclubwear | zegarek: zaful| naszyjnik: pepco
Zapraszam na super promocję na Zaful, mam dla was także duży kupon rabatowy:
ZafulChen
Zaful floral midi dress Summer 2017 Promotion

11 komentarzy :

  1. Urocza bluzka :) Spodenki z tą koronkową wstawką też są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja, mam bardzo podobny zegarek :)
    urocze akcenty i detale, uwielbiam to!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, wcale nie wyglądasz tak źle, jak piszesz, a to, ze siebie akceptujesz jest najważniejsze :) :) bardzo podoba mi się twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyglądasz źle nie mów tak nawet! Zresztą w pokazywaniu stylizacji chodzi o same stylizacje, a nie o figurę.
    Bardzo podobają mi się te buty z naszywkami!
    Obserwuję <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki bardzo mi się podobają, dłuższy czas szukam właśnie takich z koronką :D Buty wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super figurę przecież :) Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja, zegarek ładny, nie wiedziałam, że w pepco mają tak ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zegarek! Muszę też przyznać, że masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz i trzymam za Ciebie kciuki ~~ córka kosmetyczki, kobieta która również jest na diecie :P

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.