środa, 21 czerwca 2017

Saal Digital- fotoobraz

   Dzień dobry.
O marce saal-digital.pl już mogliście przeczytać na moim blogu. Dziś kolejna odsłona ich produktu, tym razem jest fotoobraz. Zdjęcie jako obraz to genialne rozwiązanie, unikatowość tego dodatku dodaje uroku pomieszczeniu, w którym się znajduje.



   Duży wybór materiałów, na których wykonany zostanie obraz oraz różnorodność rozmiarów to tylko kilka zalet tego produktu. Ja wybrałam płytę PVC, jest to najtańsza opcja, jednak jakość jest bardzo dobra. Najtrudniejszym etapem w projektowaniu był wybór zdjęcia, postanowiłam nie wybierać nic z internetu. Zdjęcie, które widać wykonałam sama- mam pewność, że nikt nie będzie miał takiego samego.  Fotoobrazy znajdziecie tutaj: saal-digital.pl/fotoobrazy




   Kolory są idealnie odzwierciedlone a jakość świetna, nie mam żadnych zastrzeżeń co do wykonania tego produktu. Dostawa odbyła się bardzo szybko, kurier DHL po kilku dniach zapukał do moich drzwi. Towar był odpowiednio zabezpieczony, w podróży nic nie mogło mu się stać. Na razie jeszcze nie został przywieszony, brakuje na to czasu, jednak już widać jak świetnie zgrywa się z szarą ścianą.
Samo projektowanie jest bardzo intuicyjne, łatwe. Wystarczy pobrać aplikację i podążać za wskazówkami.
   Mój fotoobraz ma wymiary 60 cm x 80 cm, jest dość duży. Ceny różnią się w zależności od wybranego materiału oraz wielkości obrazu. Każdemu, kto lubi oryginalne dodatki wnętrzarskie, polecam ten artykuł. Zachęcam do zapoznania się z ofertą producenta.

2 komentarze :

  1. Bardzo polubiłam tę stronę, mam od nich fotozeszyt :) Fotoobraz wygląda świetnie, bardzo porządnie :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.