poniedziałek, 12 czerwca 2017

If you don't believe it


Witam was serdecznie.
   Korzystając z czasu wolnego oraz atrakcyjnej pogody postanowiłam przygotować kolejną stylizację. Zainspirowałam się ostatnio modnym trendem, jakim są rajstopy oraz skarpetki z siatki po angielsku 'fishnet'. Na co dzień stawiam na wygodę, co mogliście już zauważyć w poprzednich postach z kategorii moda, dlatego moje stroje nie są wymyślne. Podoba się wam ta kompozycja?

 buty: Reebok Royal Classic | spodnie: okoliczny sklep | zegarek: Zaful |bluzka: Pepco | sweterek:  Rosegal | torebka: Sinsay | łańcuszek: EnjoyOurs

Zaful floral midi dress Summer 2017 PromotionRosegal pink-casual-dressss  spring 2017 Promotion 

7 komentarzy :

  1. Ale jesteś śliczna.
    Co do stylizacja, to jest świetna. Uwielbiam takie.
    Obserwuję :)

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz!Piękny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko dograne. Podoba mi się połączenie kabaretek i jeansow z dziurami. Ano i zegarek! Sama dziś robię zamówienie, więc z pewnością o nim pomyślę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ładną dziewczyną :) I faktycznie stylizacja jest niby, zwykła, ale bardzo efektowna! Wszystko na plus :) Staraj się jednak zróżnicować nico zdjęcia, będzie się wtedy lepiej oglądało :)
    POwodzenia!
    bezatramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to dosłownie szaleję za tymi kabaretkami jeansami w dziury, super to wygląda :* Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kabaretki, a zagraniczne sklepy oferują nie tylko rajstopy ale też super wykończone skarpetki :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie spoko nawet, ale za duża dziura dla mnie. zegarek mega

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.