piątek, 28 lipca 2017

Killys- utwardzacz do paznokci 3w1



   Witajcie kochani.
Dzisiejszy post będzie recenzją preparatu do paznokci marki Killys. Jakiś czas temu wspominałam o odżywce do skórek i paznokci tego samego producenta, która mnie zachwyciła. Jakie wrażenie zrobił na mnie utwardzacz do paznokci 3w1? Odpowiedź znajdziecie w dalszej części postu.


    Moje paznokcie są bardzo kruche oraz łamliwe dlatego chętnie testuję wszystko co może im pomóc, przy ich obecnym stanie wątpię, że coś może im zaszkodzić. Gdy tylko ściągnęłam swoje dorobione paznokcie przystąpiłam do testu tego specyfiku. Niestety przy moim obecnym trybie życia systematyczność to coś nie do osiągnięcia, mimo to starałam się nakładać nową warstwę, gdy poprzednia już się starła. Efekty w moim przypadku są zauważalne, paznokcie zrobiły się twardsze, już się tak nie rozdwajają.
   Produkt ten można stosować na trzy sposoby jako bazę pod lakier, jako lakier bezbarwny oraz jako top przy lakierach klasycznych. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, możemy chronić swoje paznokcie oraz przedłużyć trwałość manicure jednocześnie. Polubiłam ten specyfik za jego działanie oraz wszechstronność. Zapewne przy dłuższym i bardziej regularnym stosowaniu daje jeszcze lepsze efekty, kurację przerwałam by móc testować inne kosmetyki.
    Cena tego magicznego płynu to około dziesięć złotych, dostać go można stacjonarnie w drogeriach typu Rossmann czy też Hebe, ale także on-line na przykład na stronie ladymakeup.pl
Zamieszczam także zdjęcie składu wiem, że wiele z was często szuka takich informacji.
Polecam przetestować na własnej skórze, a właściwie na własnych paznokciach.

5 komentarzy :

  1. Prezentuje się fajnie, ja nigdy nie używałam utwardzacza, tylko bazę pod lakier i różne olejki do paznokci ;) Super blog !

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, jakoś nie potrzebowałam :)

    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie przetestować :D Ciekawa recenzja
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda całkiem przyjemnie, widzałam ją kiedyś w sklepie, ale jakoś sama sięgam raz na 100 lat po odżywki do paznokci czy utwardzacze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przetestować , świetna recenzja ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.