poniedziałek, 3 lipca 2017

chwila dla siebie z 7th Heaven- maseczka do stóp

Dobry wieczór.
Kolejna dłuższa nieobecność, na szczęście sesja już za mną wszystko zaliczone, a jak u was studenci? Czas na zasłużony relaks po ciężkiej nauce, w odprężaniu pomóc mogą maseczki 7th Heaven . Dziś recenzja maseczki do stóp w formie wygodnych skarpetek. Bardzo spodobała mi się ta forma maseczki, jest bardzo wygodna i wydajna.


Nadeszło lato i czas na pokazanie swoich stóp w pięknych sandałkach. Dbanie o stopy jest czasochłonne jednak warto, by wyglądały świetnie i były mięciutkie. Maseczka do stóp od 7th  Heaven bardzo dobrze nawilża skórę, ma bardzo ciekawy zapach. Aplikacja jest banalnie prosta, wystarczy na czyste stopy założyć skarpetki nasiąknięte, wziąć książkę do ręki lub włączyć ulubiony serial i siedzieć tak około trzydziestu minut. Maseczka sprawia, że stopy są nawilżone i gładkie. Suche skórki znikają, a i paznokcie są w lepszej kondycji. Dla najlepszych efektów taki zabieg należy powtarzać raz w tygodniu.

Jestem zadowolona z efektów po stosowaniu tego produktu, a jego cena wynosi około dziesięciu złotych. Produkty marki 7th heaven można kupić w drogeriach Hebe, Rossmann, Natura oraz w niektórych drogeriach internetowych. Miałyście okazję przetestować już produkty tej marki? Ja miałam już kilka maseczek, a teraz próbuję na własnej skórze kolejne. Maseczka ma działanie nawilżające oraz regenerujące i sprawdza się w tym zadaniu genialnie.

3 komentarze :

  1. Muszę je zakupić, za taką cenę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię gdy te skarpetki mają u góry zapięcie, że w razie czego mogę spokojnie wstać a nie bać się że mi ześlizgną się ze stóp :D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.