poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Mineral Perfect Base- Revers Cosmetics

Dzień dobry.

   Niedawno pisałam recenzję bronzera marki Revers Cosmetics, dziś czas na recenzję kolejnego produktu. Wybrałam silikonową bazę pod makijaż Mineral Perfect Base, odpowiednio przygotowana cera to największy klucz do sukcesu podczas tworzenia makijażu. Jeśli jesteście ciekawi, co o niej sądzę, koniecznie musicie przeczytać dalszą część wpisu.



   Zadaniem MINERAL PERFECT BASE jest przedłużenie trwałości makijażu oraz wygładzenie cery. Według opisu producenta baza ma także chronić przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Testowanie przebiegło w ciężkich warunkach, nakładałam ją do pracy, stosowałam w upalne dni, nawet nad jezioro. Egzamin zdała bardzo dobrze, skóra była sprężysta i gładka. Makijaż trzymał się do dwunastu godzin. Baza nie wywołała u mnie żadnej reakcji alergicznej, co jest dodatkowym atutem. Nie zatyka porów i nadaje się do używania na co dzień. Baza jest koloru białego, na twarzy znika i ma konsystencję lekkiego kremu, bardzo ładnie pachnie.


   Sposób użycia jest banalny jak w przypadku każdej bazy. Małą ilość kosmetyku nałóż na całą twarz lub wybrane części. Po nałożeniu bazy zaleca się chwilę odczekać, aż do jej wchłonięcia. Gotowe można nakładać podkład i inne kosmetyki. Zdecydowanie polubiłam ten produkt, marka Revers mnie ciągle pozytywnie zaskakuje. Wiele osób narzeka na bazy silikonowe, a te u mnie sprawdzają się najlepiej. Każdy kosmetyk działa u każdej osoby indywidualnie, dlatego przed zakupem warto sprawdzić testery. Kosmetyki Revers znajdziecie w mniejszych drogeriach oraz w drogeriach internetowych.


3 komentarze :

Designed by Blokotek. All rights reserved.