wtorek, 18 lipca 2017

srebrne serduszko od all4silver



Hej.
   Od dawna wiadomo, że biżuteria oraz ubrania to najlepsi przyjaciele każdej kobiety.
Sama uwielbiam wszystkie błyskotki, a zwłaszcza bransoletki i naszyjniki. Każda kolejna nowość w mojej szkatułce przynosi mi ogromną radość.W dzisiejszym poście pragnę wam przedstawić hurtownię ze srebrną  biżuterią.  W all4silver   każdy znajdzie coś dla siebie.



   Wybrałam zawieszkę srebrne serduszko, lubię takie delikatne elementy w biżuterii.
Serduszko jest małe ozdobione jasnoniebieskim topazem. Mnie zauroczyło od pierwszego założenia. Świetnie pasuje do czarnego golfu oraz delikatnych letnich sukienek. To serduszko skradło mi serce. W ofercie sklepu znajdziecie wiele wzorów oraz kolorów.

Minimalna kwota zamówienia wynosi czterysta złotych, dlatego warto zebrać kilka znajomych lub bliskich z rodziny. Warto w ten sposób, utworzyć jedno większe zamówienie. Dodatkowym atutem tej hurtowni są rabaty oraz gratisy dodawane do zamówień. Asortyment jest bardzo szeroki od biżuterii dla dzieci po bardziej wymyślne artykuły do piercingu.

Tu link do zamówionej przeze mnie zawieszki:
srebrne serduszko

10 komentarzy :

  1. Ładne, bardzo minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie delikatne zawieszki, pasują prawie do każdej stylizacji :) Prezentuje się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te serduszko delikatne i skromne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię takie serduszka, chociaż ostatnio się zorientowałam, że mam sporo zawieszek, a nie mam żadnego łańcuszka, żeby mogła je nosić. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! Sama mam bardzo podobne!

    pozdrawiam, ślę buziaki i zapraszam na nowy post
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszko cudowne, uwielbiam takie delikatne elementy biżuterii. Jednak kwota minimalnego zamówienia zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jest to serduszko :)
    mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta zawieszka, chętnie sobie bym taką kupiła, ale kwota minimalnego zamówienia jest zbyt wysoka, a ja nie jestem jakimś wielkim maniakiem biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.