czwartek, 27 lipca 2017

REVERS- EGYPTIAN SUN



Dzień dobry.
   W ostatnim czasie otrzymałam przesyłkę z kosmetykami do testów od marki REVERS , wcześniej widziałam tą markę w małych drogeriach. W paczce znalazłam kosmetyki takie jak: matowa pomadka, brązujący puder w kulkach, baza pod makijaż, zestaw do brwi a także róż. Dziś bliżej przyjrzymy się bronzerowi. Czytając opinie innych dziewczyn, byłam neutralnie nastawiona do tych kosmetyków.  Mnie mile zaskoczyły, zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią postu.



   Na sam początek troszkę o samej marce. REVERS COSMETICS to polska firma kosmetyczna. W której ofercie znajduje się szeroka gama wód perfumowanych damskich i męskich. Posiadają także gamę kosmetyków kolorowych do makijażu Revers Beauty & Care, w linii tej znajdziemy wszystkie produkty niezbędne do wykonania pełnego makijażu twarzy, oraz bogaty wybór kolorystyczny lakierów do paznokci. 
   BronzerEgyptian Sun odcień N*12 marki REVERS ma dość ciepły odcień jednak mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie przy mojej jasnej karnacji wygląda naturalnie. Na twarzy trzyma się długo, nie robi brzydkich plam. Niestety nie jest to produkt dla fanek całkowitego matu, zawiera on sporą ilość błyszczących drobinek. Ja jestem zadowolona z tego produktu, dobry latem oraz zimą.
   




    Opis ze strony producenta:
Rozświetlający puder w kulkach Egyptian Sun, to dynamiczna kompozycja pigmentów rozświetlająco brązujących, zamkniętych w ułatwiających aplikację produktu kulkach. Idealny aby podkreślić kontur twarzy, lub delikatnie rozświetlić makijaż, a cerze nadać zdrowy promienny i wypoczęty wygląd przez cały dzień.
    Wydajność tego typy bronzerów jest bardzo wysoka, więc kosmetyk ten będzie służył nam długo. Moim zdaniem jest to ciekawy produkt, świetny dla osób zaczynających przygodę z makijażem, pomocne są bardzo łatwa aplikacja a także możliwość stopniowania nasycenia produktu za pomocą pędzla. Cena za prawie 20g. tego produktu to około osiemnaście złotych. Opakowanie trwałe, bardzo poręczne.
A wy miałyście już styczność z kosmetykami tej marki? Podzielcie się swoją opinią. Już niedługo recenzje kolejnych produktów REVERS

5 komentarzy :

  1. Jakoś nie mogę się przekonać do tych produktów. Nie potrafię ich używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za produktami w takiej formie ;) I swój ulubiony rozświetlacz już mam, więc raczej się na ten nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drobinki w produkcie to i plus dla mnie, myślę, że byłabym zadowolona :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz tym brązerem, kuszisz :) Mój ostatni brązer jest tak wydajny, że mam go już 4 rok i prawie nie widać dna :P

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.