sobota, 15 lipca 2017

allinpackaging.pl

Dzień dobry.

   Nadszedł długo wyczekiwany czas lata i wakacji, upragniony relaks już nadchodzi także i do mnie. Dwa tygodnie wolnego po całym roku ciężkiej pracy to, to na co tyle czekałam. Planuję pojechać na, chociaż kilka dni nad morze, już powoli planuję co ze sobą zabrać. Zwykle przy pakowaniu okazuje się, że nawet jeśli to wyjazd na weekend to miejsca w torbach i tak jest za mało. Zawsze biorę ze sobą szampon, odżywkę oraz mydło, moja skóra nie lubi zmian tych produktów. Pełne ciężkie torby wypchane kosmetykami? W tym roku mówię stanowcze nie!





   W tym roku z pomocą w pakowaniu przyszła mi firma All in packaging, która zajmuje się sprzedażą świetnych opakowań, pojemników w różnych wielkościach, w swojej ofercie posiadają także kosmetyczki. Bardzo proste wzory opakowań będą idealnie pasować do tak naprawdę wszystkiego.


   Dla siebie wybrałam różnej wielkości pojemniki takie, by móc zabrać ze sobą najpotrzebniejsze rzeczy. W moim zamówieniu znalazły się także dwie kosmetyczki, które są bardzo pojemne i poręczne. Jestem zachwycona ich wyglądem, ale i praktycznością. Małe opakowanie na perfumy zajmuje niewiele miejsca, więc nadaje się nawet do noszenia nawet w kopertówce.

   Wykonanie opakowań jest dokładne, nic nie przecieka. Wszystko wygląda bardzo estetycznie oraz sterylnie. Ceny tych artykułów nie są wysokie, a korzyści z ich posiadania ogromne.
Już nie mogę się doczekać wyjazdu, na który spakuje swoje kosmetyki w te cudne opakowania i kosmetyczki.



Poniżej linki do wszystkich przedmiotów:

produkt numer 1
produkt numer 2
produkt numer 3
produkt numer 4
produkt numer 5
produkt numer 6
produkt numer 7
produkt numer 8
produkt numer 9

6 komentarzy :

  1. Świetne są takie mini akcesoria, na podróże idealne. :)


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, pomysł ciekawy - zwłaszcza jak ktoś dużo podróżuje, to oferta sklepu powinna przyjść takiej osobie z pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez takich małych opakowań nie wyobrażam sobie podróżowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kosmetyczka w sówki jest śliczna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta kosmetyczka, wzory są barwne i żywe, może sobie taką kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.