czwartek, 30 marca 2017

Hello nature- recenzja odżywki do włosów

Cześć.
   Uwielbiam mieć długie włosy, im dłuższe, tym atrakcyjniejsze jednak wszystko z umiarem, włosy sięgające pięt nie wyglądają dla mnie dobrze. Farbowanie, pasemka, ścinanie nieodpowiednimi nożyczkami to wszystko przechodziły już moje włosy, a ich stan był tragiczny. W pewnym momencie zapragnęłam mocnych i zdrowych włosów, masowo zaczęłam kupować odżywki, wcierki, szampony, balsamy, czytałam wszelkie porady dotyczące tego zagadnienia.
  Dzisiejszym bohaterem postu jest odżywka a właściwie balsam do włosów z serii Hello Nature od Cece Of Sweden, który miałam okazję testować dzięki zawartości boxu od Only You. Aż 93% składników w tym produkcie jest pochodzenia naturalnego, między innymi olej kokosowy. Włosy po użyciu pięknie pachną, są miękkie i ładnie lśnią. Cena za 300 ml wynosi jakieś dwadzieścia złotych.
    Jestem zadowolona z efektów po stosowaniu tej odżywki, chętnie sprawdzę inne produkty marki. Stosuje ten produkt także jako maskę, zostawiam go na włosach dłużej i dodatkowo zawijam ręcznikiem, efekty jeszcze lepsze. Moje puszące się włosy zostały opanowane, a przy tym nie zrobiły się ciężkie i oklapnięte.

11 komentarzy :

  1. Uwielbiam zapach kokosowy *O* Bardzo fajnie że ten produkt ci się sprawdził :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie idealny do wlosow jest olej kokoswy! ALe tylko na koncowki! Ja do niedawna bylam zwolenniczka tak jak ty dlucgich wlosow,ale teraz zdecydowanie bardziej podobaja mi sie krotkie! Zauwazylam ,ze sa bardzo modna,ale ja osobiscie kocham je za wygode:P
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją i jest bardzo fajna, ale ten plastik mnie dobija - wydobycie jej z butelki można liczyć jako sport.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie tą odżywką! Ciągle szukam i trafiam na niewypały. Moje włosy albo gorzej się puszą albo wyglądają jakbym nie myła ich sto lat! Spróbuję tej odżywki na swoich włosach, może w końcu coś im pomoże.

    Bardzo fajna i dokładna recenzja, będę tu zaglądać częściej :)

    http://niepowaznieopowaznym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy lubią olej kokosowy, więc może u mnie też by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta odżywka nie powaliła, ale moje włosy nie lubią się z olejem kokosowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olej kokosowy! :)
    Może się skuszę :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dosyć długie włosy i lubię je, chociaż ich stan pozostawia wiele do życzenia... :D Sporo dobrego słyszałam o oleju kokosowym

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę go wypróbować. Ostatnio staram się bardziej dbać o włosy jednak moje końcówki często i tak są przesuszone i łatwo się plątają http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa odżywka, kokosowy zapach mocno mnie zainteresował. Mam nadzieję, że pomoże na moje suche włosy, dla których niestety nie widzę ratunku...

    OdpowiedzUsuń
  11. Własnie zaczęłam go używać :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.