środa, 15 marca 2017

Victoria Vynn- lakiery hybrydowe

Hello.
   Lakiery hybrydowe opanowały świat, każda z nas już ich używała lub ma taki zamiar. Firm produkujących owe lakiery jest coraz więcej, prześcigają się w nowych kolorach, akcesoriach oraz innych nowościach. Podjęcie wyboru z odpowiednią dla nas marką jest bardzo trudne, na forach poświęconych stylizacji znaleźć można wpisy dotyczące uczuleń wywoływanych przez lakiery hybrydowe, bazy lub topy. Dziś przedstawię wam recenzję produktów marki Victoria Vynn.
  Victoria Vynn™ – amerykańska marka topowych produktów dedykowana stylistom paznokci.
Nowoczesne, trendowe formuły dają nieograniczone możliwości dekoracji, tworzenia stylizacji i zdobień, pracy z produktem w salonie. Tworząc kolekcje do stylizacji i pielęgnacji paznokci czerpiemy z najnowszych trendów stolicy światowego desingu i mody NYC.
   W paczce znalazłam trzy lakiery hybrydowe, bazę, top, magazyny ze stylizacją paznokci oraz matową matę z logiem firmy. Kolory, jakie otrzymałam to 114. słodki różowy odcień z drobinkami brokatu, 120. głęboki wiśniowy kolor wchodzący w odcień czerwonego wina oraz 123. delikatny pudrowy róż. Produkty te nadają się do utwardzania w lampach UV. LED, a także w CCFL. Płaski pędzelek pozwala na szybką i dokładną aplikację. Polecam stosować bardzo cienkie warstwy, grubsze zaczęły się marszczyć. Kilka cienkich warstw zapewni lepszy efekt, mimo że jest to bardziej czasochłonne. Dobrze wykonany manicure wytrzyma ponad dwa tygodnie. Usunięcie lakieru jest równie łatwe co jego nakładanie. Kompres z removerem nakładamy na paznokcie, owijamy folią i dociskamy. Po dziesięciu minutach usuwamy kompres, a pozostałości zbieramy drewnianym patyczkiem. Cena lakieru wynosi około 30 złotych czyli tyle co średnio u konkurencji. Osobiście polubiłam się z nimi i pewnie w mojej kolekcji znajdą się jeszcze jakieś wiosenne odcienie.
   Wszystkie produkty Victoria Vynn możecie łączyć z produktami innych marek, jednak rekomendowane jest by używać produktów jednej firmy. Produkty te można kupić w sklepach internetowych, aktualnie jest wiele super promocji.
PURE CREAMY HYBRID COLOR to nowość marki, pierwsza kremowa hybryda usuwana alkoholem.
Victoria Vynn w swojej ofercie ma bardzo dużo kolorów lakierów hybrydowych, na ich stronie znaleźć możecie również akcesoria i lampy. Zachęcam do odwiedzenia profili Victoria Vynn w social mediach.
www.instagram.com/victoriavynn/

www.facebook.com/victoriavynn/

10 komentarzy :

  1. Chętnie wypróbowałabym 120, mega kobiecy kolor.
    Mam nadzieję, że wrzucisz tu albo na instagrama jakieś zdjęcia by pokazać jak się prezentują na paznokciach - może mnie przekonasz do zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 114 wygląda bardzo interesująco ;) Ciekawy post :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory! Najbardziej podoba mi sie ten 'bezowy',troche brudno rozowy. Kocham takie kolory nie tylko na paznokciach,ale na ustach,ubraniach. Super post!
    PS Firma ma super nazwe! :P ♥
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś próbowałam robić sama paznokcie hybrydowe, ale choinka nie mam do tego cierpliwości! Te wszystkie warstwy, które trzeba równomiernie rozprowadzić.. może jeszcze kiedyś zrobię do tego podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie dużo bardziej denerwują zwykłe lakiery, odkąd sobie kupiłam zestaw z semilaca to nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych :p Warto spróbować jeszcze raz!

      Usuń
  5. Mnie one zaczęły ciekawić od jakiegoś czasu :) czekam na nową lampę i kupię wersję pure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te kolorki, ja ostatnio polubiłam lakiery z NC Nails - mają cudowne żarówiaste kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszę bardzo dużo o tej marce. Muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.