wtorek, 4 kwietnia 2017

personagift.pl- recenzja portfela

Dzień dobry.
  Kwiecień przywitał nas pięknie, cudowna pogoda to coś, o czym marzyłam, wy również? W dzisiejszym poście znajdziecie recenzję portfela. Firma Jaguar to rodzinna firma, tworząca od trzech pokoleń, swoją uwagę skupiła na galanterii skórzanej. Produkty wykonane są z naturalnej skóry, która jest wysokiej jakości. Spersonalizowane produkty na każdą okazję, w ofercie znajdziecie portfele, notesy oraz wiele innych przedmiotów. Zachęcam do zapoznania się z ofertą tej marki.
  Portfel, który wybrałam to model Swarovski 361 w kolorze czerwonym. Wykonany ze skóry crunch i ozdobiony kryształkiem Swarovskiego. Wszystkie detale wykonane są bardzo dokładnie, portfel prezentuje się cudownie. Mimo niewielkiego rozmiaru można w nim pomieścić całkiem sporo. Jego cena wynosi 180 złotych, za dodatkową opłatą możemy go spersonalizować.
    Bardzo przemyślane wnętrze zachwyca prostotą oraz praktycznością. Portfel zapakowany był w drewniane pudełko, idealnie nadaje się na prezent. Wysyłka bardzo szybka, po dwóch dniach miałam już paczkę w swoich rękach. Dodatkowym atutem jest dwunastomiesięczna gwarancja oraz możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny.

7 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy portfel, strasznie przypomina mi design jednej polskiej firmy, bodajże batyckiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny portfel! :) Jest bardzo elegancki i kobiecy - tak jak lubię!

    Robimy to, co lubimy - zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny portfel. Uwielbiam kolor czerwony.
    Oberwuję i liczę na rewanż:)
    zohanbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i ten kryształ! Świetny wybór :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest ten portfel bardzo mi się podoba :D i ten kolor mój ulubiony :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.