piątek, 24 marca 2017

I ♡ makeup golden bar- recenzja paletki

Hej.
  Ostatnio głośno jest o czekoladkach od Make Up Revolution, a w sumie od I♡ Makeup ich siostrzanej firmie. Cienie zamknięte w paletce, która wyglądem przypomina tabliczkę czekolady, mają spore powodzenie. Ja skusiłam się na złotą wersję, Golden Bar podbiła moje serce swoim wyglądem oraz kolorystyką.
   Od niedawna dostępna w polskich internetowych drogeriach, jej cena wynosi około czterdziestu złotych. W paletce znalazło się szesnaście cieni do powiek, w złotych metalicznych kolorach. Pigmentacja nie jest zła, podobna jak w innych paletkach tej firmy. Trwałość za to mnie zaskoczyła, cienie utrzymują się bardzo długo na powiece i nie rolują się.
   Produkt wygląda ładnie na zewnątrz oraz w środku, duże lusterko okazuje się przydatne w sytuacjach awaryjnych. W zestawie znajduje się również pacynka do nakładania cieni, ja jednak zastąpiłam ją pędzlem.
  Cienie prezentują się świetnie, cieszę się, że dwa najjaśniejsze kolory mają większą pojemność. Przy pomocy tych cieni można wykonać makijaż dzienny oraz wieczorowy, kolory dobrze się blenduje i można manipulować ich pigmentacją.
   Kolorystyka bardzo mi odpowiada, jestem zadowolona z zakupu. Paletkę znajdziecie na mintishopie, cocolicie i ezebrze. Moją kolejną czekoladką będzie brzoskwiniowa, a wy macie swoje ulubione czekoladki?

12 komentarzy :

  1. podobają mi się kolorki :D opakowanie też fajne :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad tym produktem od jakiegoś czasu. Wybrałaś śliczne kolory, nie mówiąc o tym,że design opakowania przykuwa spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. te paletki są przecudowne :) najpierw wrażenie robią uroczym wyglądem, a potem świetną pigmentacją! :) kolorki sa super, a co do trwałości również dobra, więc nie dziwie się, ze jestes zadowolona. Zdecydowanie produkt warty zakupu :) ja mam tylko różową Pink Fizz, jednak na dniach domawiam jeszcze kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie i je kocham.Strasznie podoba mi się tej kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładne kolorki! Właśnie szukam takiej paletki w miarę dobrej jakościowo, ale też nie drogiej haha

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę tej paletki, to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ta paletka, właśnie to jest najgorsze, jak najbardziej potrzebne cienie są tej samej wielkości co te, których pewnie nigdy nie użyjesz, ale na szczęście w tym przypadku jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji jeszcze nie widziałam. Ładne ma kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba <3 Pasuje do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciepłe kolory ale pieknie się prezentują widac, ze pigmentacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, ładne opakowanie, piękne kolory.. aż muszę sama wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.