sobota, 25 marca 2017

Projektogram- recenzja poduszek

Dzień dobry.

   Jestem w trakcie dekorowania pokoju, który niedawno remontowaliśmy. Postanowiliśmy zrobić go w klasycznej dla nas kolorystyce, czyli biel, szarość oraz czerwień wszystko okraszone motywem Nowego Jorku. Długo szukałam ciekawych poszewek na poduszki, czegoś, co będzie niebanalne i pasujące do nas, z pomocą przyszedł Projektogram. Jest to firma, która w swojej ofercie ma poduszki, plakaty, zdjęcia, obudowy na smartfony niby nic niezwykłego, a jednak każdy z tych produktów wykonany jest według Twojego projektu.
  Projektowanie jest bardzo proste i intuicyjne, zdjęcia można wybrać z komputera, facebook'a oraz instagramu, ja wybrałam swoje ulubione wspólne zdjęcia, a do nich dodałam motyw kwiatów oraz Nowego Jorku. Wysyłka była expresowa a produkt świetnie zapakowany. Uwielbiam, gdy sklepy przykładają uwagę do detali takich jak opakowanie.
  Poduszki są wykonane starannie a kolory nasycone. Wybrałam czarną siatkę, a co za tym idzie w kolorze czarnym, jest również tył poduszek. Materiał jest przyjemny w dotyku i dobrze się prezentuje. Cena kompletu wynosi 159 złotych, moim zdaniem jest to przystępna kwota. Spersonalizowane gadżety to świetny pomysł na prezent okolicznościowy.
  Wkład poduszek jest antyalergiczny, można go prać w wysokich temperaturach. Poszewki zaleca się prać ręcznie w temperaturze do 30*C. Rozmiar mini poduszki to 25 cm x 25 cm, świetnie prezentują się jako dekoracja kanapy.
   Dla mnie te poduszki to rewelacja, każdy, kto nas odwiedza, zachwyca się nimi. A my mamy swoje wspomnienia zawsze przy sobie i to w tak ładnej wersji.

9 komentarzy :

  1. Ale fajne są :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fantastycznie! Zapewne nadają pokojowi wyjątkowy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś widziałam takie poszewki i muszę przyznać, że bardzo mi się podobają. Zawsze to coś innego niż zwykły nadruk na całej poduszce. Sama chciałabym w najbliższym czasie się w taką zaopatrzyć :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. super! zapisuje nazwe sklepu, na pewno skorzystam, szczególnie na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna marka, nie słyszłam o tych projektach a szkoda, bo sama chetnei zrobiłabym sobie taką poduchę :P

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.