poniedziałek, 26 grudnia 2016

Smart Girls Get More- pomadka w płynie super matt

Dzień dobry.

   Tuż przed Świętami otrzymałam niewielkie pudełeczko, w jego wnętrzu znajdowały się nowości od marki Smart Girls Get more. Już jakiś czas temu pojawiła się tu wzmianka o tej firmie przy okazji recenzji podkładu 'stay with me'. Jednak jeżeli ktoś przeoczył ten post to SGGM to polsko-chorwacka firma produkująca dobrej jakości tanie kosmetyki. Postanowiłam, że, na pierwszy ogień wezmę matową pomadkę, którą dziś wam przedstawię. Produkty tej marki znajdziecie w drogeriach Natura.
     Szminka jest w intensywnie różowym kolorze, moim zdaniem jest to fuksja pomieszana ze śliwką- bardzo ciekawy odcień. Uwielbiam matowe wykończenie na ustach i nie tylko, więc jeśli tak jak ja jesteście miłośniczkami wszelkiego matu, to ten produkt jest dla was odpowiedni. Dodatkowym atutem jest cudowny zapach, cukierki pomieszane ze słodkimi owocami to moja pierwsza myśl po powąchaniu. Niestety trwałość jest średnia, chociaż i tak lepsza niż w kilku innych produktach z tej kategorii, które miałam okazję testować.
Niestety nie mam pojęcia, jaka będzie jego cena. Wiem tylko, że, marka SGGM nigdy nie ma wysokich cen, o czym same możecie się przekonać. Konsystencja jest bardzo satynowa i gładka, łatwo rozprowadza się na ustach. Krycie jest znakomite, już jedna warstwa wystarczy by kolor był intensywny.
     Pomadki będą występować w kilku wariantach kolorystycznych, jestem pewna, że każda znajdzie odcień dla siebie. Aplikator jest wygodny w użytkowaniu, podobny posiadają matowe pomadki marki Golden Rose. Wygląd zewnętrzny produktu trafił w mój gust, lubię takie skromne opakowania, które jednak mają w sobie to coś. Miałyście może jakiś tusz do rzęs tej marki? Już niedługo na blogu pojawią się kolejne recenzje produktów tej marki.


30 komentarzy :

  1. Uwielbiam ją ;) u mnie możesz znaleźć odcień naturalny ;)
    Chodź powyższy odwazniejszy bardzo mi się podoba.
    Cena to okolo 16 zł.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna szminka , muszę ją kupić . Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szminka jest genialna! Inne odcienie też są super

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor śliczny, ale wyglądam w takim strasznie :D
    Mam nadzieję, że wyjdzie jakiś nudziak :d

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą pomadkę i stała się moją ulubioną. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się zdjęcia :) s kolorek śliczny taki bardziej odważny 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolor niestety to nie mój typ, ale muszę koniecznie zobaczyć inne, bo matowe pomadki w płynie to cudo! świetny post :)

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyglądają baardzo profesjonalnie! co do pomadki to wypróbuję ale w innym klorze ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się prezentuje na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda zachęcająco, jednak kolorek wcale mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc pierwszy raz o nich słyszę, być może nie zwróciłam na nie uwagi. Mój błąd;P właśnie dużo szminek/ pomadek ma utrzymać się na ustach kilka godzin a wystarczy jeden posiłek aby pozbyć się koloru ;/ no nic ;) super post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam matowe pomadki :D a kolor zdecydowanie skradł moje serce! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor nieziemski, a fakt, że pomadka pięknie pachnie sprawia,że jeszcze bardziej chcę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor zdecydowanie nie mój, aczkolwiek prezentuje się cudnie. :) matowych pomadek od nich jeszcze nie było, więc chętnie się z nimi zapoznam jak zobaczę je w sklepie. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor nie za bardzo "mój". Jednak, matowość przemawia do mnie w całości - uwielbiam ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny mocny kolor :) ale pokaż jak na ustach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham matowe pomadki, a ten kolor jest cudowny. Chyba sobie ją kupie :)
    Zapraszam do mnie - https://xnebeska.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie ładny kolor, ale jak dla mnie zbyt wyrazisty :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda kusząco ładna , chociaż ja narazie jestem wierna GR Longstay liquid matte ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ma kolor :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.