środa, 7 grudnia 2016

Box only you

Hello.

   Przygotowałam dziś dla was post, w którym główne skrzypce gra box kosmetyczny od Only You.
Jest to edycja boxa do pielęgnacji włosów, w skład pudełka wchodzą różne marki niektórych nie znałam, ale miło mnie zaskoczyły. Z tego, co wiem Only You przygotowuje jeszcze inne edycje boxów a na ich fanpage często można spotkać ciekawe konkursy z równie interesującymi nagrodami.
   W pudełku znalazłam kosmetyki takich firm jak Ziaja, Marion, Floslek, L'biotica, Hello Nature.
Już przy otwieraniu paczki odczułam radość, ponieważ pudełko było śliczne, kolorowe z motywem kwiatów oraz motyli a do tego zdobiła je niebieska kokarda. Uwielbiam, gdy ludzie przywiązują uwagę do takich detali, które zmieniają wszystko. Żadnego produktu nie miałam wcześniej, ale słyszałam na ich temat opinie.
Testowanie asortymentu do włosów jest dla mnie szczególnie ważne, mam włosy długie i po przejściach, dlatego wymagania co do artykułów do włosów mam wysokie.


  Produktów jest sporo dlatego, każdemu poświęcę osobny post, gdy już przetestuję je na dwieście procent. Jak widzicie, produktów jest sporo i chciałabym nie dawać pochopnej recenzji. Mam nadzieję, że będziecie wypatrywać postów na moim blogu. Mimo wstępnych testów produktów box mnie zachwycił, samo opakowanie, list od redakcji oraz dobór produktów idealnie wpasowały się w mój gust.


Zachęcam do odwiedzenia strony Only you:

ONLY_ YOU

o-you.pl


9 komentarzy :

Designed by Blokotek. All rights reserved.