poniedziałek, 19 grudnia 2016

Mikołajkowe spotkanie blogerek


Hej.
    Trzeciego grudnia tego roku w Poznaniu odbyło się Mikołajkowe Spotkanie blogerek, które wspólnie organizowałam z Agnieszką oraz Dorotą. W spotkaniu miało wziąć udział siedem dziewczyn, niestety z przyczyn osobistych dwie nie dotarły. Spotkanie przebiegło w radosnej oraz ciepłej atmosferze, rozmowę umilała gorąca czekolada podawana w restauracji Kulka Café. Dziewczyny, które wcześniej kojarzyłam tylko z blogów okazały się świetnymi kompankami rozmowy, mam nadzieję, że, kolejne spotkanie będzie równie miłe, a także że, dołączą do nas inne koleżanki z branży.
   Na spotkanie zaprosiłyśmy Martę, Marta jest konsultantką marki Oriflame. Dzięki niej dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy na temat firmy oraz ich produktów. Na zakończenie miłego wieczoru każda z nas otrzymała upominki od różnych marek. Otrzymane produkty już są przeze mnie testowane, więc niedługo spodziewajcie się wpisów z ich recenzjami.
   Dziewczyny dziękuje za mile spędzony wieczór. Zachęcam inne blogerki do spotykania się, to świetne przeżycie.

Blogerki, które wzięły udział w spotkaniu
Dorota: zajrzyj tutaj
Agnieszka:zajrzyj tutaj
Malwina: zajrzyj tutaj
Martyna:zajrzyj tutaj

9 komentarzy :

  1. Uwielbiam tego typu spotkania - choć ja akurat "działam" głównie w parentingu i większość z nich odbywa się w towarzystwie dzieci :) W każdym razie - faktycznie jest to bardzo fajne i inspirujące doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna inicjatywa, sama chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu, gdyby oczywiście było bliżej, np. Rzeszów? Hihi, pozdrawiam! :)

    www.lovethelifeyoulive.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kameralne spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie spotkania w mniejszym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie spotkania :) Sama bym się na takie wybrała :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ja czekam na jakieś spotkanie u siebie w Toruniu :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sama z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie :) mam nadzieję, że w Rzeszowie również kiedyś zostanie zorganizowane :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. chcialabym wziac kiedys udzial w takim spotkaniu ! nawet mysle czy cos samej nie zorganizować :D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.