niedziela, 4 grudnia 2016

nurbesten.de - recenzja

Dzień dobry kochane!
  Czas ostatnio bardzo przyśpieszył, nawet nie zdążyłam mrugnąć, a już mamy grudzień. Nadszedł czas przygotowań się do Świąt Bożego Narodzenia, strojenie domu, szukanie prezentów i inne czynności związane z tą porą roku. W dzisiejszym wpisie znajdziecie recenzję sklepu www.nurbesten.de jest to strona, która oferuje wszystko to, co można znaleźć na alliexpres lub innych tego typu stronach. Nigdy nie miałam kosmetyków ze stron z 'chińszczyzną' dlatego postanowiłam, że, zamówię właśnie kosmetyki. W moim koszyku znalazł się zestaw konturówek do ust, zestaw kredek do oczu oraz kredka do brwi.
  Paczka szła około trzech tygodni, była dobrze zabezpieczona. Produkty wyglądają dokładnie jak na zdjęciach. Obawiałam się, że przy używaniu tych produktów mogę nabawić się uczulenia, alergii, ponieważ tak naprawdę nie znam ich składu. Na całe szczęście żadna z moich obaw się nie sprawdziła i testowanie przebiegło bez problemów. Kolory kredek do oczu, jak i do ust są cudowne, przy ich użyciu można stworzyć świetne makijaże i charakteryzacje. Ceny produktów są moim zdaniem znacznie zawyżone, ale często można trafić na promocję.
  Konturówki są w ciekawych kolorach, niestety na ustach trzymają się około dwóch godzin ich atutem jest to, że są matowe. Kredki do oczu również nie zaskoczyły mnie trwałością, ale te piękne kolory kuszą niesamowicie. Najgorzej wypadła kredka do brwi, która jest bardzo twarda i ciężko się z nią pracuje.
Kosmetyki te są dobre dla osób, które lubią bawić się makijażem, ale dopiero zaczynają i nie chcą wydać fortuny. Poniżej swatche kolorów oraz linki do produktów.
http://bit.ly/2h25rLX
http://bit.ly/2fZoEga
http://bit.ly/2h28DqT

Zapraszam także na mój fanpage, gdzie obecnie trwa konkurs.



4 komentarze :

  1. Gama kolorystyczna bardzo bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konturówki mają piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na takie "chińskie" produkty są one naprawdę bardzo dobrze napigmentowane. Podobają mi się konturówki. Z wielką chęcią zakupiłabym je :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty :) kolory kredek są niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.