niedziela, 1 stycznia 2017

Upominki z mikołajkowego spotkania blogerek

Hej.
Na ten nowy rok życzę wam spełnienia marzeń oraz wielu sukcesów, zdrowia i miłości oraz wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów.
W dzisiejszym wpisie pokażę wam upominki, jakie otrzymałam na mikołajkowym spotkaniu blogerek w Poznaniu. Wszystkie produkty zrobiły na mnie wrażenie, część z nich już zaczęłam testować i już niedługo znajdziecie tu ich recenzję. Niespodzianki w postaci upominków sprawiły takie firmy jak:
Tołpa, Blanx, Eco blik, AA, CD, Oriflame, Mysterious.

Oriflame- kremik uniwersalny, krem do rąk, balsam do ciała, puder oraz cienie do powiek w perełkach. Ich produkty możecie zamówić u Marty (martam-82.82@tlen.pl) lub u mnie (xalexaxsnow@gmail.com)
Tołpa- zestaw odpowiednio dobrany do mojego rodzaju skóry. Ich produkty możecie zakupić na ich stronie internetowej lub w drogeriach: Rossmann, Hebe, Natura.
AA- 4 produkty do pielęgnacji twarzy, więcej już wkrótce w osobnych postach.
CD- dwa dezodoranty oraz żel pod prysznic- wszystkie produkty pięknie pachną, ich recenzję także wkrótce się tu pojawią.
Mysterious- ozdobne ramiączka do biustonosza, wkrótce zdjęcie na moim instagramie.
BlanX- pasty do zębów, miniaturki oraz kubek termiczny.
Ecoblik- pyszne herbaty, wyjątkowy smak i aromat.

Wszystkie upominki są cudowne i bardzo dziękuje każdej firmie za tak miły gest.
Gdy tylko je przetestuje dodam ich recenzję.

19 komentarzy :

  1. Pozazdrościć takich prezentów :D

    www.niekulturalnakulturalnie.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudowne, ale wrzosowy las podbił moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne takie spotkania, muszę się zorientować czy coś w Lublinie takiego się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym spotkaniem, a prezenty cudne:) Pozdrawiam

    http://e-zarabianiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Tołpę, ostatnio wygrałam od nich kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super upominki i świetna inicjatywa takich spotkań :) Życzymy w Nowym Roku również mnóstwo sukcesów i weny twórczej :) Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie: www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kubek i świetny kalendarz - pokażesz jak wygląda w środku? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne takie spotkania. Też bym z chęcią w takich uczestniczyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne produkty, ja uwielbiam testować nowości :) Zazdroszczę uczestnictwa w spotkaniu!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty:) mam też ten kalendarz:D jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tołpa:) uwielbiam ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety, a ja jestem z PZN i nic nie wiedziałam :( Dziewczyny organizujecie się cyklicznie? czy to jakaś wyjątkowa okazja? gdybyś była tak dobra odpiszmi na maila: weeminiblog@gmail.com, zeby mi to nigdzie nie ucieko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne prezenty, przydatne a nie cos co zalegnie na dnie naszej szafy i nie zostanie przez nas uzyte ani razu.

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inicjatywa z takimi spotkaniami, a prezentów pozazdrościć :)
    Zapraszamy http://thecloudybrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu. Jestem ciekawa na te ozdobne ramiączka ! : )
    www.zostajetu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne upominki. sama chciałabym kiedyś wziąć udział w takim spotkaniu :)
    Pozdrawiam http://welcomein-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.