sobota, 26 listopada 2016

Veera- rajstopy na miarę XXI wieku


Witam was serdecznie.

Czy opanowała was gorączka 'Black friday'? Jeżeli tak koniecznie pochwalcie się swoimi zdobyczami. Dzisiejszym tematem wpisu są produkty marki Veera, jest to firma specjalizująca się w produkcji rajstop oraz pończoch.







W swoim szerokim asortymencie posiada produkty dla kobiet, kobiet w ciąży, a nawet mężczyzn, nie są to jednak zwykłe rajstopy. Każdy artykuł tej marki zapobiega powstawaniu żylaków oraz zmniejsza uczucie zmęczenia nóg. Specjalnie zaprojektowany splot przypominający plaster miodu oraz odpowiedni ucisk powodują, że, nogi nie są aż tak zmęczone. Na początku wydawało mi się, że rajstopy są dla mnie za małe, mimo że wybrałam odpowiedni rozmiar jednak już po pewnym czasie, dopasowały się one idealnie do moich nóg oraz stóp.




Czy efekty są zauważalne? W mojej pracy stoję lub chodzę ponad dziesięć godzin dziennie i często skarżę się na ból nóg, które są po prostu wykończone. Przy stosowaniu tych rajstop zauważyłam, poprawę ich stanu nie były już tak opuchnięte oraz stanowczo mniej bolały. Poza tym, że rajstopy i pończochy te są wyrobem medycznym, nie odróżniają się wyglądem od innych artykułów z tej kategorii. Uważam, że warto zapobiegać takim dolegliwością jak żylaki. Polecam każdej kobiecie, która uwielbia tę część garderoby i jednocześnie chciałaby zadbać o swoje nogi
 Zapraszam was na stronę producenta oraz do ich internetowego sklepu.
veera.pl
pomaranczka.pl


15 komentarzy :

  1. Mnie nie ogarnął ten szał bo nie było jakoś super promocji .
    Rajtuzy zainteresowały mnie jak faktycznie pomagają ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie je wypróbuję , nogi ma się jedne i trzeba o nie dbać tak samo jak o twarz :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :wilbepretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze narzekałam na nie, muszę te wypróbować, może sprostają moje oczekiwania

    mam u siebie post o Cyber Monday, zapraszam

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na mnie żadne takie wyprzedaże nie robią wrażenia, bo zawsze jest na nich stanowczo zbyt duży tłum, a tak naprawdę nic ciekawego nie ma. ;) także - ja odpuszczam. ;) rajstopy fajne, znam i nawet używałam jak też sporo pracowałam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale są ślicznie wykonane, ja nigdy takich na sobie nie mialam wiec z checia bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na szczęście szał nie ogarnął.. za to moją mamę tak :D
    Nie znam tej firmy, jednak słyszałam o pozytywnych opiniach o 'medycznych' rajstopach :) Wiadomo, że lepiej zapobiegać niż leczyć :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupiłam nic na tej wyprzedaży, ale rajstopy bardzo mnie zainteresowały.
    Obserwuje!😘
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te rajstopy i zgadzam się, że są super <3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś Black Friday mnie nie zachwycił. Nie znalazłam nic dla siebie ciekawego :P Przynajmniej pieniążki zostały ze mną :)

    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nich dużo dobrego, mam zamiar kiedyś wypróbować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wyprzedaże :D a te rajstopy mam i lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te rajstopki, od dłuższego czasu się nad nimi zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.