środa, 31 sierpnia 2016

mygiftdna.pl - recenzja

Hej.

  Każdego roku  przed wrześniem szukam prezentów. Zapewne zastanawia was dlaczego akurat w tym czasie, otóż mój ukochany ma wtedy imieniny ale i nasza rocznica właśnie przypada we wrześniu. Szukanie kolejnego prezentu staje się coraz bardziej uciążliwe, bo propozycji prezentów dla mężczyzn jest znacznie mniej niż dla kobiet. W tym roku z pomocą przyszedł mi sklep internetowy mygiftdna.pl, który w swojej ofercie ma wiele ciekawych opcji dla kobiet i dla mężczyzn.


  Bardzo czytelny wygląd sklepu, prezenty sortowane kategoriami przyciągają uwagę. Spersonalizowane upominki dla najbliższych to cudowny pomysł. Mi bardzo spodobał się pendrive oraz szklanka na piwo. I takie przedmioty wybrałam właśnie dla swojego chłopaka, mam nadzieję że przypadną mu do gustu.
  Realizacja zamówienia była bardzo szybka, w poniedziałek złożyłam zamówienie a w środę wszystko już było u mnie. Paczka solidnie zapakowana- duża ilość folii bąbelkowej i pianek zabezpieczających zawartość. Świetny kontakt z obsługą to kolejny plus tego sklepu.

  Gdy już udało otworzyć mi się tak dobrze zabezpieczoną paczkę, moim oczom ukazał się cudowny widok.
Szklanka jest bardzo elegancka, picie z niej piwa będzie na pewno bardzo przyjemne a dzięki personalizacji wiadomo będzie do kogo należy . Pendrive ma pojemność 8 gb i wygląda niesamowicie. Drewno z wygrawerowanym imieniem oraz literkę na którą zaczyna się imię wygląda bardzo szykownie. Jedyna wada jaką zauważyłam to nierówne wycięcie pendrive na szczęście by to ujrzeć trzeba się dobrze przyjrzeć więc nie jest to duży problem. Ja jestem zachwycona i szczerze polecam wam ten sklep.
   Polecam zajrzeć na tę stronę mygiftdna.pl jeżeli szukacie ciekawych prezentów. Jeżeli wpadło wam coś w oko pochwalcie się koniecznie co to takiego.

 PS. Trzymajcie za mnie kciuki jutro! :)

13 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten sklep za oryginalne i pomysłowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe ! :D Świetnie nadaję się na prezent :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak zadowolony więc mogę szczerze polecić :)

      Usuń
  3. Pomysłowe :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już sporo "ciekawych" pendrivów, ale takiego jeszcze nie ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy jaki widziałam, prosty a do tego unikalny.

      Usuń
  5. Wow świetny sklep :) Jak będą urodziny to muszę tam zajrzeć, bo jest to bardzo ciekawy sklep :)

    Zapraszam :) Spodobał się mój blog ? - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.