sobota, 6 sierpnia 2016

Julimex- recenzja sklepu.



Witam was serdecznie.
  Jakie plany na rozpoczynający się weekend? Pogoda zapowiada się być świetna, więc można aktywnie spędzić ten wolny czas. Otrzymałam paczuszkę, która jest owocem współpracy mojej z marką Julimex.
Firma Julimex powstała w 1998r. ich specjalnością jest produkcja dodatków gorseciarskich oraz krawieckich. Jest to moim zdaniem marka z potencjałem, która ciągle się rozwija co można zobaczyć poprzez powiększający się o różne nowości asortyment.


  Moje zamówienie składa się z siedmiu przedmiotów. Zaciekawiły mnie bardzo gadżety, które znalazły się w moich rękach, o niektórych nie miałam pojęcia a bardzo ułatwiają codzienne życie. Moim ulubionymi akcesoriami zostały: klips ściągający ramiączka oraz ramiączka decolette, które są ozdobą biustonosza.
Pozostałe rzeczy to:ściągacz do ramiączek, pasek obniżający zapięcie, przedłużacz obwodu, wkładki z pianki oraz figi. Wykonanie tych produktów jest bardzo dobre a materiały bardzo dobrej jakości.
Ceny tego sklepu są moim zdaniem standardowe, przesyłka bardzo szybka. Do zamówienia dodana była
ulotka z informacjami jak dany produkt używać. Kontakt z firmą przebiegał bezproblemowo, żadnych niedociągnięć, jest to bardzo duży atut marki. Na pewno jeszcze skorzystam z ich oferty.

 Sklep internetowy bardzo przejrzysty, wszystko idzie znaleźć. Bardzo łatwo wykonuje się zamówienie.
Intuicyjny system pozwala na szybkie i udane zakupy. Wybór koloru oraz kroju to najtrudniejsza rzecz przy
zakupach, ponieważ chciałoby się włożyć do koszyka wiele produktów. Rozmiarówka moim zdaniem standardowa.





Na moim instagramie rozdanie z marką Julimex, do wygrania niespodzianka którą przygotowuje sponsor.
instagram
Serdecznie zapraszam do udziału. Życzę miłego weekendu.

20 komentarzy :

  1. Fajne rzeczy :)

    Obserwujemy ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że opinia jest pozytywna, na pewno zapamiętam sobie ten sklep :) Świetne zamówienie!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Rzeczy wyglądają dosyć ciekawie! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te ramiączka :D ! OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna bielizna!! Super blog! Od dawna juz obserwuje!! :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Miło czyta się takie komentarze. Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Cześć. Co z tym konkursem? http://thesnowtime.blogspot.com/2016/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Post schowałam ponieważ naruszał on przepisy jednak zgłoszenia, które były pod postem nadal są brane pod uwagę. Wyniki oraz reszta zgłoszeń jest na moim fanpage. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Wcześniej nie słyszałam o tym sklepie. Ale chyba warto zajrzeć :)
    Zapraszam do mnie! Nowy post...to już drugi!
    My blog - cliick! New post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz czytam o tej firmie. Ale świetne rzeczy sobie wybrałaś :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com


    Zapraszam również do przeczytania blogów moich znajomych: recenzumkomiksiarza.blogspot.com
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że zajrzałaś na mojego bloga.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. O firmie słyszę pierwszy raz. Co prawda rzeczy bieliźniane wolę kupować na miejscu, ale ta firma jest ciekawą alternatywą na zakupy internetowe :D


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę kupować stacjonarnie jednak czasem warto zaryzykować. :)

      Usuń
  10. Ciekawe produkty. Już kiedyś słyszałam o tej firmie.. :)
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.