czwartek, 18 sierpnia 2016

Maybelline - beauty lovers box


Hej.
 Witam was po krótkiej nieobecności spowodowanej brakiem czasu i odpowiedniego sprzętu do zrobienia zdjęć. Dziś pochwalę się zdobytą w lipcu nagrodą od Maybelline. Na stronie właśnie tej marki często pojawiają się ciekawe konkursy. Owy konkurs polegał na pokazaniu zdjęcia makijażu w jednej z wybranych stylizacji: romantycznej, festiwalowej lub rockowej. Każdego dnia podczas trwania konkursu wygrywały trzy osoby, znalazłam się w gronie tych szczęśliwców.  Dziś pokażę zawartość pudełka a po dokładnym teście produktów, każdy opiszę w osobnym poście.


 Pierwszy produktem jest maskara Push Up Drama



Drugim produktem jest Eyeliner Master Precise Curvy





Najbardziej oczekiwany przeze mnie produkt to sztyft do konturowania Master Contour V- Shape

Na sam koniec matowy błyszczyk Vivid Matte Liquid


Nagroda bardzo przypadła mi do gustu. A was zapraszam na nowy konkurs marki Maybelline, który znajdziecie na ich stronie.

34 komentarze :

  1. Gratulacje :) Ta mascara przypomina mi jedną z maca, podobno vivid matte liquid jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Czy taki świetny dowiesz się wkrótce. :)

      Usuń
  2. Tusz Push Up Drama i pomadkę z chęcią bym wypróbowała <3 gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje , ten błyszczyk Vivid Matte Liquid wygląda cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyk ślicznie się prezentuje:D chcę go aż:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwycięstwa i fajnej nagrody!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, bardzo fajna nagroda :) wszystko chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie. Ja nie mogłam się najbardziej doczekać sztyftu :)

      Usuń
  7. Gratuluję ;) super zawartość opakowania. Życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Wyniki z testu znajdą się na blogu.

      Usuń
  8. zazdroszczę takiej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zachęcam Cie do wzięcia udziału w ich najnowszym konkursie.

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej:) ten sztyft do konturowania wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, niedługo poświęcę mu więcej uwagi w poście.

      Usuń
  10. Gratulacje! Sztyft do konturowania - marzenie. <3

    http://mangalittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję - świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Zachęcam do wzięcia udziału w nowym konkursie.

      Usuń
  12. Gratulacje, jestem bardzo ciekawa tego sztyftu do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie wsztystko to nowošć 😊 w Hiszpanii mamy inne kosmetyki 😅

    OdpowiedzUsuń
  14. mam te pomadki matowe is sa ok :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyk jest mistrzowski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję produktu do konturowania- jestem bardzo ciekawa jego jakości

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje.:)
    Z niecierpliwością czekam na recenzje.:D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.