środa, 3 sierpnia 2016

Golden Rose- Longstay liquid matte lipstick


 Hello.
 W dzisiejszym wpisie przedstawię wam kolejną matową pomadkę, która dołączyła do mojej kolekcji. A mianowicie jest to chyba już wszystkim dobrze znana Longstay Liquid Matte Lipstick marki Golden Rose.
Ja zdecydowałam się na piękny różowy kolorek, soczysty idealny na lato. Numer jaki wybrałam to 04, intensywny nieco przybrudzony róż.  Cena tego produktu to 20 złotych ale moim zdaniem warto.



Pierwszą zaletą tego produkty jest bardzo długa trwałość, na prawdę ciężko ją ściągnąć z ust. Drugą zaletą jest bardzo szybkie wysychanie, kilka chwil i płynna pomadka zastyga na ustach.  Jako trzecią zaletę można podać cenę ponieważ 20 złotych przy tej jakości to taniocha. Czwarta zaleta tego produktu to bardzo dużo różnorodność kolorystyczna, każda z nas znajdzie coś dla siebie  mnie marzy się cała kolekcja tych pomadek. Nie wysusza ust a matowe pomadki mają do tego tendencję.





Ja jestem tym produktem oczarowana i polecam wam go z całego serca. Na zdjęciu poniżej jak prezentuje się na moich ustach.
A wy macie już swoją płynną pomadkę od Golden Rose? Pochwalcie się które kolory przypadły wam do gustu.

25 komentarzy :

  1. nie wiem czemu ale jeszcze nie zakupiłam pomadki Golden Rose ale na pewno skuszę się w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo zwlekałam i był to mój błąd. Teraz już jej nie oddam :P

      Usuń
  2. Uwielbiam te matowe szminki, są mega<3

    Akurat z GR nie próbowałam, ale mam bliziutko do ich stoiska i keidyś na pewno zainwestuję:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli chodzi o GR to są moim faworytem, ale jeszcze nie miałam okazji kupić sobie pomadki.
    Napewno się skusze ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pochwal się po tym jaki kolor wybrałaś. :)

      Usuń
  4. Świetna pomadka ;) Uwielbiam takie kolory.
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że jest świetna.
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  5. Ja nie używałam jeszcze pomadek z Golden Rose,ale za to mam całą kolekcję lakierów do paznokci! :D
    Mój blog:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadek i konturówek od nich mam kilka i sprawdzają się świetnie. Lakiery mam chyba dwa :)

      Usuń
  6. Tych pomadek jeszcze nie probowalysmy, ale jesteśmy wielkimi fankami konturówek z GR. Świetny kolor :*
    www.velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio też zdecydowałam się na kupno matowej pomadki, którą serdecznie polecam. Jest pomadka z catrice ultimate colour nr 370 'In A Rosegarden' ;)
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery i konturówki z Golden Rose :)
    Chyba czas skusić się na te pomadki ♥

    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne, na pewno znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  9. Mam trzy te pomadki i je uwielbiam :) 03, 08 i 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to moja ulubiona pomadka płynna, mimo, że rzuciłam się na głęboką wodę i kupiłam 10 kolorow, teraz trochę żałuję. :D

    Te kolory jednak były tak piękne, że nie mogłam sobie odmówić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dłuższego czasu polowałam na tę pomadkę więc kiedy w końcu ją dorwałam, to nie mogłam się oprzeć aby jej od razu nie użyć. Uwielbiam ją za piękny matowy efekt, za piękne kolory i trwałość. żadna pomadka którą do tej pory miałam nie trzymała się tak dobrze i długo jak ta. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ja uwielbiam serie tych ponadej, jaki kolorek bym nie kupiła zdobywa moje Serducho, narazie mam trzy odcienie: 07, 03 oraz słynną 10, którą pokochałam tak jak większość, jest moją ukochaną pomadką :-)

    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, ja uwielbiam serie tych ponadej, jaki kolorek bym nie kupiła zdobywa moje Serducho, narazie mam trzy odcienie: 07, 03 oraz słynną 10, którą pokochałam tak jak większość, jest moją ukochaną pomadką :-)

    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te pomadki! Mam 4 kolory:) masz przepiękne usta!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.