sobota, 16 lipca 2016

Balea -arbuzowa pomadka ochronna


Dzień dobry.
 Witam was serdecznie w ten sobotni poranek. Jak minął wam kolejny tydzień wakacji?
Dziś tematem postu jest ochronna pomadka marki Balea. O tej marce wspominałam już w ostatnim poście, ale dla przypomnienia powiem że w Polsce stacjonarnie ciężko  ją zdobyć a ceny są śmiesznie niskie.
Można kupić na allegro z tego co widziałam jednak z kosztem przesyłki już mniej się opłaca. Gdybyście były na przykład w Niemczech to szukajcie drogerii DM tam znajdziecie te produkty. Asortyment jest ogromny.


Pierwsze wrażenie po otwarciu i powąchaniu to cudowny arbuzowy zapach, świetnie pasuje teraz do wakacyjnego klimatu. Po kilku użyciach już wiem że nie dość że pięknie pachnie to jeszcze mocno nawilża usta. Teraz codziennie gości w mojej torebce. Kosztowała w przeliczeniu na polskie 3-4 złote, więc nie jest to majątek. W planach mam kupić kolejne warianty zapachowe, ale ile można mieć mazideł do ust ?




Używacie pomadek ochronnych czy raczej tylko kolorowe produkty do ust? Pochwalcie się w komentarzu.
Miłego weekendu wam życzę.

Na moim instagramie trwa mini rozdanie zapraszam was serdecznie. Jeżeli frekwencja będzie duża już niedługo kolejny konkurs.
instagram

28 komentarzy :

  1. Uwielbiam arbuzy więc chętnie tym wypróbowała ten cud. A co do malin - u mnie tylko w sklepie eko są zjadliwe, wszędzie indziej wygląd i cena odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jeżeli takie cudo znajdzie się u mnie w rozdaniu to weźmiesz udział? :P

      Usuń
  2. używam pomadek ochronnych- mam 3 albo 4 już otwarte :)
    arbuz? mniam! świetna na upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie ją przetestuję :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam niedługo na mini konkursik u mnie. :)

      Usuń
  4. Z tego typu produktów polecam Karmexy i Eosy. Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie mało używam takich produktów. Czasami zimą ewentualnie latem :)

      Usuń
  5. Mazideł do ust nigdy za wiele. ;) Używam pomadek ochronnych, bo moje usta są dość suche. Arbuza uwielbiam. :D
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cie do wzięcia udziału w konkursie. Można wygrać właśnie taką pomadkę :)

      Usuń
  6. Niestety, nie znam Balea :( U mnie na ustach najczęściej pomadki ochronne goszczą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz pomadki ochronne zapraszam do konkursu. :)

      Usuń
  7. Ja osobiście mam balsam do ust firmy Neutrogena. Jednak Balea brzmi ciekawie, jakby łatwiej było ją dostać, kupiłabym. Nie mam zaufania do allegro w tej kwestii,więc moze innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz może być Twoja wystarczy wziąć udział w konkursie i trzymać kciuki :)

      Usuń
  8. Uwielbiam arbuzy!! :D Muszę sobie ją kupić!! Super blog, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest do wygrania u mnie w konkursie. Zachęcam do wzięcia udziału.

      Usuń
  9. Widzę że jesteś również fanką produktów Balea ;) ja posiadam miętową chociaż sama zastanawiałam się nad arbuzową ;)
    Zapraszam do obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanką może nie. Dopiero testuje te produkty.
      A Ciebie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie.

      Usuń
  10. Z produktów ochronnych: dawniej używałam Tisane i Baby Lips - pierwszy polecam, drugi nie sprawdził się u mnie. Teraz mam EOSa miętowego i go uwielbiam! ♥
    Jeśli kiedyś natknę się na tą pomadkę to pewnie kupię:)

    Mój blog - KLIK;)
    obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w konkursie, na moim fanpage jest właśnie do wygrania między innymi taka pomadka.

      Usuń
  11. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCFALVyciY8NApSSm0dFzseg

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taka pomadke tylko z Isany :) na moim blogu i niej wspominam :) cudowna pokadka i swietny zaspach :) chetnie bym spróbowała tej firmy bo ja bardzo lubię :) szkoda tylko ze niedostępna w Polsce :(
    http://skate112.blogspot.com/2016/07/ulubiency-lipca.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cie do udziału w konkursie. Można wygrać taką samą pomadkę.

      Usuń
  13. Aaaaaaa kocham arbuzy ☆
    Jeszcze nie miałam okazji próbować pomadki o tym smaku. Napewno wybróbuje w niedługim czasie ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie. Idealna dla miłośniczek tego owocu.

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.