niedziela, 14 maja 2017

ideashirt.pl- zaprojektuj swoją koszulkę

Hej!
  Uwielbiam rzeczy, które można zrobić po swojemu, ponieważ wyrażają nasz charakter. Własny wzór koszulki, etui, czapki, a nawet bielizny to wszystko oferuje nam strona ideashirt.pl, o której dziś jest post. To, co przekonało mnie najbardziej do tej strony to łatwość projektowania, za co odpowiedzialny jest bardzo intuicyjny program.
  Ja zaprojektowałam koszulkę. Wybrałam kolor biały z kilku kolorów bazowych, ten najbardziej mi odpowiadał. Później było trudniej duża ilość różnych obrazków oraz możliwość dodania napisu czy też własnego zdjęcia, nie pozwalały mi na podjęcie szybkiego wyboru. Na szczęście obrazki są posortowane według różnych kategorii. Nadruk można dodać na przodzie oraz odwrocie koszulki.
  Przy projektowaniu w momencie dodania printu czy też napisu pojawia się cena, jaką będziemy musieli zapłacić za koszulkę- pozwala to uniknąć przykrych niespodzianek przy skończeniu projektu.
Koszulka wykonana jest porządnie  w stu procentach z bawełny. Bardzo przyjemna dla ciała, dobrze się układa. Można ją prać w 40*C oraz prasować. Jestem zadowolona z tego produktu. A wy co o niej sądzicie?

3 komentarze :

Designed by Blokotek. All rights reserved.