poniedziałek, 1 maja 2017

NYX Stay Matte but not flat - recenzja podkładu

 
Hello.
  Pierwszy majowy post dotyczył będzie podkładu marki NYX Stay matte but not flat. NYX to znana i uwielbiana marka, po którą sięgają wizażyści oraz każdy, komu marzy się duży wybór kolorów i produktów do makijażu. Podkład kupiłam stacjonarnie po przeczytaniu wielu pochlebnych opinii na jego temat. Dla siebie wybrałam kolor 01 ivory, jest to bardzo jasny odcień wpadający w żółte tony- idealny dla osób bladych.
  Podkład ma lejącą konsystencję, co ułatwia jego aplikacje na twarz. Bardzo ładnie wtapia się w skórę, dlatego wygląda naturalnie. Krycie ma niestety średnie, nie polecam go osobom, które mają bardzo problemową cerę. Cena 35 ml to jedyne 30 złotych, bardzo tanio. Jasny kolor delikatnie oksyduje, nie zamienia się w pomarańczową maskę na twarzy, co bardzo mnie uszczęśliwiło.
Jego największą wadą jest szybka ścieralność oraz podkreślanie suchych skórek, próbowałam utrwalić go na różne sposoby, a i tak wytrzymał maksymalnie 5 godzin. Data przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia, podkład ten produkowany jest w chinach. Ogólnie stosuję go na przemiennie z innymi podkładami i nie zauważyłam, by źle wpływał na stan mojej skóry. Polecam przetestować go na własnej skórze, nie jest drogi a jego kolor, idealnie pasuje do jasnej karnacji, jaką posiadają Polki.

A wy używałyście produktów NYX? Jakie są wasze odczucia? Podzielcie się opinią w komentarzu, chętnie dowiem się jakie kosmetyki są godne testowania.

12 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze styczności z nyxem, ale podkreślanie skórek i mała trwałość skutecznie mnie zniechęciła do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już kiedyś o tym podkładzie, jednak sama go nie używałam.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce zakupić z NYX sobie kilka szminek w płynie podobno są mega <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dobrego słyszałam o NYX, ale nigdy nic z niego nie miałam :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłem, że moja mama używa tego podkładu od jakiegoś czasu nie zmieniają go. Pewnie dlatego, że jest dobry, ale ja się na tym za bardzo nie znam haha :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdę mówiąc nigdy nie używałam kosmetyków z NYX i chyba muszę to zmienić. Podoba mi się to jak piszesz!
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami z NYX, ale z chęcią bym wypróbowała ten podkład pomimo jego wad ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wysusza? Ja mam już swojego ulubieńca, ale fajnie jest poczytać o innych podkładach. Ma chyba ciut za pomarańczowy odcień jak dla mnie.. Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ten produkt jakoś nigdy nie zachęcił do tego, abym go używała. I chyba całe szczęście

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic tej marki i ten podkład nie zachęcił mnie do wypróbowania...
    *polecam go osobom

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak wygląda na buzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go używam, mi skórek nie podkreśla i chociaż ma wady to dzięki temu że kolor mi odpowiada jestem jego fanką.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.