czwartek, 7 lipca 2016

Balea- odżywka do włosów


Hej.
 Pochwalę się wam że zdałam maturę, czy ktoś tak jak ja też jest w tym gronie? Jeśli tak to gratuluję.
A dziś przygotowałam dla was recenzję maseczki marki Balea. Firmę tę zauważyłam dzięki portalowi DressCloud, wiele dziewczyn pokazuje tam produkty właśnie tej marki. Poprosiłam tatę by przy okazji wizyty w Berlinie zakupił mi kilka produktów, gdyż ta marka u nas nie jest dostępna stacjonarnie a jedynie możemy ją znaleźć w internecie.


  Skusiły mnie dobre opinie oraz bardzo niska cena, za 300ml zapłaciłam 0,55 euro więc kusiło bardzo.
Odżywka na moje włosy działa świetnie są gładkie i mięciutkie. Myślę że wypróbuje również inne warianty tego produktu. Włosy nie były ciężkie ani też nie puszyły się, a mają do tego skłonności więc jestem bardzo zadowolona z efektu po użyciu.
 A wy miałyście produkty tej firmy? Jak wam się sprawdzają i co polecacie a czego nie? Chętnie się dowiem co jest warte uwagi.

14 komentarzy :

  1. Pierwszy raz słysze o tej marce :D Maska prezentuje sie ciekawie i cena bardzo kusi !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się nią zainteresować, jest tania i dobra :)

      Usuń
  2. Gratulacje :)
    Ja nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki, jednak z tego co widziałam mają przepiękne zapachy ;) Zwłaszcza żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem na pewno skuszę się na inne produkty. Teraz wzięłam kilka tak o na spróbowanie.

      Dziękuje bardzo.

      Usuń
  3. JA nie testowałam produktów tej marki ale produkt wydaje się ciekawy zapraszam do mnie ;P
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki z powodu matury :P
    Też to przechodziłam, nie wspominam super jakoś tego czasu. Studia sporo w moim życiu zmieniły, życie studenckie jest serio mega, ale dużo od uczelni i ludzi po prostu zależy.
    Co do produktu to ja osobiście używam innej maseczki (typowo od fryzjera). Kiedyś mega prostowałam włosy i teraz tylko naprawdę drogie i dobre specyfiki mi pomagają. Używałam tej co zaprezentowałaś, ale u mnie niestety się nie sprawdziło :C
    Zapraszam do siebie:)))
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję że moje życie studenta będzie pełne tych dobrych chwil :P
      Ja staram się dbać o kondycję włosów, wolę zapobiegać niż leczyć :P

      Usuń
  5. Gratulacje. ;) Też zdałam maturę. :D
    Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale jakoś nie przepadam za odżywkami do włosów - u mnie całą robotę robi olej kokosowy. ;)
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie.
      Na olej kokosowy czaję się od dawna, chyba czas po niego sięgnąć. :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny wygląd bloga i super post, jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, może następnym razem jak będę na zakupach to się rozejrzę ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa.
      Mam nadzieję że jeszcze tu zajrzysz :)

      Usuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej marce.
    Ale wygląda całkiem sympatycznie ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępna w Niemczech, Czechach :) Niskie ceny bardzo fajna jakoś. :)

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.