piątek, 1 lipca 2016

7th Heaven maseczki


Witam was znów po dłuższej nieobecności.
 Jak wam mijają początki wakacji? Mi świetnie, wiele się dzieje dlatego mam mało czasu dla bloga. Jednak myślę że już teraz znajdę więcej czasu by pisać. Dziś o przesyłce, która niedawno do mnie dotarła.

 Nawiązałam małą współpracę z brytyjską firmą 7th Heaven i w ramach tej umowy otrzymałam do testu kilka ich maseczek do twarzy. Pierwsze wrażenie po otwarciu paczki to wow ale kolorowo. Maseczki mają bardzo ciekawe opakowania, na których jest wiele kolorów, opakowania są dość poręczne a ich zawartość moim zdaniem spokojnie starcza na dwa użycia.

  Po otwarciu maseczki poczułam intensywny zapach, każda pachnie inaczej. Jeżeli ktoś jest wrażliwy na różne zapachy może mu to nie odpowiadać, dla mnie pachną bardzo ładnie. Konsystencja tych produktów jest bardzo kremowa w niektórych wariantach można poczuć drobinki peelingujące.

 Maseczkę trzyma się  10-15 minut, później zmywa się ją pod bieżącą wodą. Skóra po nich była gładka, nawilżona i promienna. Jedno opakowanie kosztuje około 6 złotych nie jest to wielka suma. Można je kupić w większych drogeriach.
A wy miałyście już styczność z tą marką? Jakie macie opinię?

23 komentarze :

  1. nie miałam :) ale wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo jedną będzie można otrzymać w rozdaniu :)

      Usuń
  2. Nie miałam styczności z tą marką, ale wyglądają obiecująco :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka dopiero wkracza na polski rynek ale zapewne jeszcze będzie o niej głośno.

      Usuń
  3. Piękne maseczki, na pewno będę chciała przetestować :)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je dostać w Hebe:) Polecam tam sprawdzić.

      Usuń
  4. Chciałabym je przetestować *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcieć to móc, czekam na Twój zakup i opinię.

      Usuń
  5. Niestety nie miałam okazji używać tych maseczek, jednak chciałabym je przetestować.
    Fajny nagłówek.
    Pozdrawiam.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że jeszcze je przetestujesz.
      Dziękuje za miłe słowa, również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie znam ich, ale z chęcią kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jakaś nowość wleci do testów.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze ani jednej z nich, ale wyglądają świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Klika z tych maseczek też miałam i spisały się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne dzialanie maja te maseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio widziałam te maseczki w rossmanie i powiem, ze się nad nimi zastanawiałam, ale w rezultacie nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jedną wygrać u mnie w konkursie. Zapraszam.

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.