niedziela, 29 października 2017

Delia- zadbaj o swoje stopy

Cześć.
Niedawno otrzymałam przesyłkę niespodziankę od marki Delia Cosmetics. Paczka była pięknie zapakowana, ozdobne pudełko oraz wstążka zrobiły na mnie wrażenie. W środku znalazłam nowość, serię good foot. O Szczegółach mojej przygody z tymi kosmetykami przeczytacie właśnie w dzisiejszym poście.

 Produkty opisane są nazwą oraz numerem, numer informuje nas o tym, w jakiej kolejności używać produktów. Ułatwia to sprawę, nie trzeba długo szukać, a pudełko zawiera zrozumiałą instrukcję używania oraz dotyczące bezpieczeństwa. Wygląd kosmetyków jest przyjemny dla oka, bardzo czytelne i dokładne. Jednak to nie jest najważniejsze, a jak sprawdzają się u mnie?

Już po pierwszym użyciu całej serii widoczne są zmiany, skóra stóp staje się miękka i delikatna.
Po dłuższym stosowaniu muszę przyznać, że moje stopy nie były jeszcze tak zadbane. Używałam produktów innych firm, jednak nie dawały, długotrwałego efektu. Perełki, które rozpuszcza się w wodzie, mają tak cudowny zapach, że ciężko wyrwać nogi z pojemnika z wodą. Każdy kosmetyk ma bardzo ciekawy skład oraz formę.  Żel, krem, maska, peeling, pianka- wszystko w poręcznych opakowaniach.
 Produkty Delia Cosmetics można kupić między innymi w najlepszych drogeriach: Drogerie Vica, Sekret Urody, Drogerie Stars, Drogerie Marysieńka, Noel, Vis-Pol, Kosmyk, AS Market. Współpracujemy również z najważniejszymi sieciami handlowymi: Rossmann, Hebe, Carrefour, Piotr i Paweł, Drogerie Natura, Super Pharm i inne. Ceny produktów mogą się różnić w zależności od sklepu, warto poszukać najlepszej ceny.

Podsumowując, bardzo polubiłam te kosmetyki i kilka z nich musiałam już dokupić, poleciłam już kilku znajomym, które chwalą sobie działanie tych produktów. A wy stosowałyście?

4 komentarze :

  1. Jakis czas temu także otrzymałam te kosmetyki i tez bylam z nich zadowolona :)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakis czas temu także otrzymałam te kosmetyki i tez bylam z nich zadowolona :)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak o stopy trzeba dbać przez cały rok , aby później nie było żadnych niespodzianek :)
    Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej marki , muszę wreszcie coś wypróbować .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam nic z tej serii, chociaż przyznam, że wygląda zachęcająco. Niestety, moje stopy zawsze były moim sporym kompleksem i nigdy ich nie lubiłam. Być może, jakbym zaczęła o nie dbać w odpowiedni sposób to by się to zmieniło. Delia naprawdę się postarała z zapakowaniem, wygląda to naprawdę dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.