poniedziałek, 30 października 2017

pedzledomakijazu.com

Dzień dobry.

Każda z nas poszukuje pędzli do makijażu według swoich potrzeb, różne są kryteria oceny, ja zwracam uwagę na cenę, rodzaj i miękkość włosia, a także na wygląd. Ciągle zamawiam nowe pędzle, mam ich sporo jednak ciężko trafić w mój gust więc używam zwykle swoich ulubionych.
Dzisiejszy post powstał we współpracy z pędzledomakijażu.com Na tej stronie internetowej znaleźć można wiele różnych pędzli w bardzo korzystnych cenach. Oprócz pędzli w asortymencie posiadają także pojemniki do przechowywania pędzli oraz kosmetyków, oraz przybory pomagające utrzymać pędzle w dobrej kondycji.



Zestaw który posiadam to Euphoria Gold 10, włosie syntetyczne w dodatku bardzo miękkie.
Jest to podstawowy zestaw pędzli, w skład którego wchodzą:
Pędzel do punktowej aplikacji
Pędzel do punktowej aplikacji w mniejszej wersji
Pędzel do punktowej aplikacji przycięty w kształcie „jajeczka”
Pędzel do punktowej aplikacji ścięty po skosie
Pędzel do podkładu
Pędzel do podkładu
Pędzel do rozświetlacza/bronzera
Pędzel do podkładu, korektorów i róży
Pędzel do konturowania twarzy oraz podkreślania policzków różem
Pędzel do punktowej aplikacji


Pędzle są świetne dla osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem i nie wymagają jeszcze dużo od sprzętu. Za tą cenę warto kupić, pędzle nawet po kilku myciach są w dobrej formie.
Swojej przyjaciółce zamówiłam pędzle właśnie z tego sklepu. Jest nimi oczarowana, więc polecam podwójnie.

2 komentarze :

  1. Szukałam ostatnio jakiś fajnych pędzli i bardzo dobrze, że do Ciebie trafiłam :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.