wtorek, 18 kwietnia 2017

Saal Digital


 Hej.

  Robienie zdjęć od zawsze było jednym z moich ulubionych zainteresowań, nigdy nie posiadałam profesjonalnego sprzętu. Zwykle zdjęcia robię aparatem cyfrowym lub telefonem, jednak na pewno za jakiś czas zainwestuje w lepszy sprzęt. Albumy z fotografiami niestety odeszły już w niepamięć, na całe szczęście znalazł się zamiennik, a mianowicie fotoksiążka. Saal Digital promowało ostatnio akcje darmowego testowania właśnie takiej książki, postanowiłam, więc że wezmę udział.
   Po zaakceptowaniu mojego zgłoszenia, na e-mail przychodzi kod o wartości 200 złotych, który upoważnia do stworzenia fotoksiążki. Kolejnym krokiem jest pobranie aplikacji, bardzo intuicyjny panel, który nie powinien nikomu sprawić większych problemów. Stworzenie fotoksiążki zajęło mi jakieś 20 minut, najwięcej czasu zabrało mi wybranie zdjęć.
  Książka przyszła w dość krótkim czasie i już po otworzeniu przesyłki wiedziałam, że będę zadowolona. Na przodzie oraz na tyle również znajdują się zdjęcia. Kolory idealnie odzwierciedlone. Zdjęcia świetnej jakości, ładnie prezentują się na stronach tej księgi wspomnień.  Moim zdaniem zatrzymanie wspomnień w ten sposób jest bardzo ciekawe i ponadczasowe. Cena dość spora jak na kilka zdjęć, jednak jest to świetny pomysł na prezent okolicznościowy.

   Zachęcam także do zapoznania się z innymi produktami z oferty Saal Digital. Ciekawy wydaje się być także fotoobraz.

5 komentarzy :

  1. i można mieć wspomnienia np.z wakacji w pięknej oprawie ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna oprawa, ja jednak wolę klasyczne albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie to wygląda, ja w fotografii jestem zakochana
    więc ta książeczka bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I loved it, it looks beautiful. I had never seen it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.