poniedziałek, 6 lutego 2017

Blanx Śnieżnobiały uśmiech - recenzja


Dzień dobry.

   W nowym roku chciałam pisać częściej, niestety sesja pokrzyżowała moje plany, ale teraz już mam nadzieję, znajdę więcej czasu na posty. Dziś post o pastach marki Blanx, które miałam okazję przetestować. Produkty tej firmy otrzymałam na Mikołajkowym Spotkaniu Blogerek, o którym pisałam wcześniej na blogu. Firma Blanx podarowała dwie pełnowymiarowe pasty, pięć miniaturek oraz kubek termiczny- wszystko zapakowane w torbę prezentową sygnowaną logo marki.

Blanx to włoskie pasty wybielająco-ochronne, które zakupić możecie na ich stronie www.blanxsklep.pl Blanx swoją moc czerpie z natury, składnikiem czynnym past jest wyciąg z porostu islandzkiego. W szerokiej gamie produktów każdy znajdzie coś dla siebie, nawet najbardziej wymagające uśmiechy.
Ceny tych produktów nie są złe, moim zdaniem lepiej zainwestować w porządną pastę niż w zabiegi wybielania.

 Już po kilku dniach stosowania można zauważyć poprawę koloru naszego uśmiechu, o czym przekonałam się sama. Anty-osad oraz white shock zrobiły na mnie spore wrażenie, moim największym utrapieniem są szybko przebarwiające się zęby, jednak przy stosowaniu tych past zauważyłam znaczącą różnicę. Jestem zadowolona z efektów, jakie dało mi stosowanie tych past do zębów.

6 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze nigdy tych produktów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym produktami :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych produktach, ale wydają się świetne! ♥
    Pozdrawiam,
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooo! Lubię takie produkty, po których efekt widać już po kilku dniach stosowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie narzekam na nieatrakcyjny kolor zębów, ale nic nie stoi na przeszkodzie by ten kolor poprawić :) Muszę spróbować :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.