poniedziałek, 13 lutego 2017

Smart Girls Get More-cień oraz wosk do brwi

Cześć.
   Dziś przygotowałam dla was kolejną recenzję produktów, jakie otrzymałam od marki Smart Girls Get More. Tym razem będzie to porównanie dwóch kosmetyków do brwi- cienia oraz wosku. Jak już pisałam we wcześniejszych postach SGGM to marka dla dziewczyn, które cenią sobie niską cenę oraz dobrą jakość. Ich produkty można znaleźć on-line oraz stacjonarnie na przykład w drogeriach Natura.

   Długo testowałam każdy z tych produktów, by móc przedstawić wam swoją opinię. Moim faworytem w tej bitwie został wosk do brwi w kolorze 01- świetna pigmentacja, idealny kolor oraz długotrwałość przesądziły o jego zwycięstwie. Łatwo się go aplikuje i daje bardzo ładny naturalny efekt, kolejnym atutem jest możliwość stopniowania koloru. Cień natomiast nie przypadł mi aż tak do gustu, głównie przez swój kolor nie nadaje się on do mojej urody.
  Jak można zauważyć, są to zupełnie różne odcienie brązu. Sądzę, że cień pasowałby do osoby o blond włosach. Zwykle do aplikacji cienia do brwi, używam skośnego pędzelka oraz fixera do makijażu by cień dłużej utrzymywał się na swoim miejscu. Polecam tę metodę, u mnie zawsze się sprawdza. Niestety nie znam ceny, tych produktów jednak myślę, że będzie to kwota do piętnastu złotych. Polecam sprawdzić te produkty 'na własnej skórze', ja teraz już nie wyobrażam sobie mojego codziennego makijażu, bez tego wosku do brwi.
Pozdrawiam was- Alexa.

7 komentarzy :

  1. Cena wydaje mi się, że nie jest wysoka - coś jak lovely i wibo, ale mimo to chyba nie sięgnęłabym po te produkty, bo jednak wolę tusze do brwi lub kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wosk przypadł mi do gustu. Jeżeli chodzi o cień jestem podobnego zdania co Ty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jest przystępna. Jednak ja tradycyjnie jestem za maskarą.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę dzisiaj w Naturze, więc przyjrzę się bliżej ich produktom, bo wosk mnie zaciekawił, no i ogólnie nie znam firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, właśnie szukam czegoś dobrego do brwi ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się im przyjrzeć bliżej :/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.