piątek, 11 listopada 2016

miss sporty- puder transparentny


Hej.
Dziś o moim ostatnim odkryciu, które upolowałam podczas trwania promocji -49% w drogeriach Rossmann. Przedmiotem dzisiejszego wpisu jest transparentny puder Miss Sporty, zwykłe pudry w odcieniach beżu często po kilku godzinach od nałożenia na twarz robiły się strasznie pomarańczowe i wyglądało to bardzo nieestetycznie. Postanowiłam zacząć na podkład nakładać biały puder, efekt jest dla mnie niesamowity.


  Stosuję go już pewien czas i mogę stwierdzić, że jest to produkt bardzo wydajny, przy codziennym używaniu ubyło go niewiele. Zapewnia idealne matowe wykończenie na cały dzień, dobrze utrwala podkład i delikatnie rozjaśnia go. Cena regularna to 13 złotych więc nie jest to dużo, a kupiony na promocji jest prawie jak za darmo. Zapach nie jest wyczuwalny, co dla mnie jest zaletą.


Opakowanie okrągłe, małe na pewno zmieści się w podróżnej kosmetyczce. Dodatkowym atutem tego pudełeczka jest lusterko, w zestawie była dołączona gąbeczka, lecz ja nie przepadam za tego typu produktami. Kupując w Rossmannie, często obawiam się, że produkt już mógł być dotykany, sprawdzany- w tym przypadku firma bardzo dobrze zabezpiecza swoje produkty, owijając je w folie. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i na pewno do niego wrócę, gdy ten mi się skończy. Jeżeli polecacie jakieś inne pudry transparentne, napiszcie w komentarzu.

10 komentarzy :

  1. Ogólnie mało produktów tej marki znam. Ja używam puder transparentny Lily Lolo który baaardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam żadnego pudru z Miss Sporty, bo wydawało mi się, że to nie jest najlepsza firma :) Ja uwielbiam puder ryżowy np. Deni Carte

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą markę, mają bardzo nie drogie i wydajne kosmetyki. Osobiście kocham transparentne pudry i szczerze mówiąc używam tylko takie pudry, gdyż jestem biała jak ściana.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go obecnie i niestety mam mieszane uczucia do tego produktu - jest idealny jeśli chodzi o kolor, ale u mnie nie za dobrze z podkładem chce współpracować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam często produktów tej marki, ale niestety ostatnio mało ich używam. Obecnie testuje puder ryżowy PAESE i jestem bardzo zadowolona. :-)MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyków z Miss Sporty bardzo rzadko kupuję, jeśli chodzi o pudry to wolę sypkie, ten ma fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze zastanawialam sie czy pudry transparentne zawsze wkomponuja sie w koloryt skory, jednak ostatnimi czasy przetestowalam jeden i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam różowy, ale niestety nie sprawdził się u mnie :/ Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.