poniedziałek, 3 czerwca 2019

NC Nails Company- Beauty & Spa



Cześć.
Długo borykałam się z kruchymi paznokciami, a jak wiadomo zadbane dłonie, to podstawa. Już prawie rok stosuję lakiery hybrydowe oraz żel, by wzmocnić swoje paznokcie. Skórki przy paznokciach także należy pielęgnować, ja stosuję do tego oliwkę. Jeśli szukacie produktów idealnych do dłoni, zajrzyjcie do NC Nails Company. W ofercie mają dużo świetnych kosmetyków, lakiery hybrydowe, akcesoria, a także produkty pielęgnacyjne.



Paczka przyszła bardzo szybko, już następnego dnia po zamówieniu kurier zapukał do moich drzwi. Każdy produkt był zabezpieczony folią bąbelkową. Wybrałam oliwkę do skórek, dwa balsamy do ciała oraz krem do rąk.

Oliwka perfumowana Rebellion
Oliwka na bazie naturalnych olejów słonecznikowego, jojoba i witaminy E. Stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci. Można ją kupić w trzech pojemnościach. Ma bardzo ładny zapach i szybko się wchłania.

Balsam do ciała The One
Zapach balsamu inspirowany jest Paco Rabane Lady 1 Million.
Doskonale nawilża i natłuszcza oraz zapobiega powstawaniu zaskórników. Poprawia jędrność i elastyczność skóry. Pozostawia uczucie miękkości i gładkości. Można go stosować każdego dnia
Balsam do ciała Summer Feeling
Balsam inspirowany został zapachem Escada Taj Sunset.
Świetnie rozprowadza się na skórze i szybko wchłania.
Skóra jest nawilżona i widocznie ujędrniona.
Krem do rąk Pink Heart
W jego składzie znajdziemy masło Shea, które pielęgnuje skórę dłoni.
Ma także właściwości zmiękczające. Zapach jest bardzo letni, wyczuwalne są maliny.
Podsumowując, kosmetyki te mile mnie zaskoczyły. Bardzo polubiłam ich zapach, choć każdy jest inny.
Już wiem, że przy następnym zamówieniu lakierów hybrydowych, do mojego koszyka trafi kolejny produkt z serii spa.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.