sobota, 20 lipca 2019

ilū



Hej
    Niedawno na instagramie pokazałam wam tę kolorową paczkę od marki ilū.
Jest to nowa kolorowa marka akcesoriów, to co czyni ją wyjątkową to użycie wegańskich materiałów oraz kreatywne podejście do codziennych rytuałów piękna. Ciekawe kształty i kolory to znak rozpoznawczy.

     Mój zestaw składa się z pędzla do pudru, czyścika do pędzli, szczotki do włosów o niebanalnym kształcie oraz gąbeczki do makijażu. Jestem już po długim teście tych produktów.




   Szczotka do włosów stała się moim hitem, mam włosy prawie do pasa z tendencją do kręcenia się i puszenia, inne szczotki rozpadały mi się w dłoni. Szczotka od ILŪ
rozczesuje bez ciągnięcia, nie wyrywa włosów. Świetnie zbiera włosy, nie rozrzucając ich po łazience, a jej czyszczenie jest banalnie proste. Dodatkowym atutem jest jej wygląd, uwielbiam takie pastelowe akcesoria. Znajdziecie ją tutaj : turkusowa szczotka do włosów

  Gąbeczki do makijażu często wymieniam ze względów higienicznych oraz by testować różne wersje popularnych i mniej popularnych firm. Produkt, który otrzymałam, jest w bardzo ładnym niebieskim kolorze, miła odmiana od wszystkich różowych wersji. Ma świetny kształt, dotrze w każdy zakamarek twarzy. Bardzo lubię miękkie gąbeczki, lepiej się nimi pracuje. Dodatkowym atutem jest to, że nie zawiera lateksu, więc wchłania mniej podkładu lub korektora. Utrzymanie jej w czystości jest banalnie proste, ja używam olejku z Isany. Wszystko ładnie schodzi i dalej wygląda jak nowa. Za niewielką cenę mamy świetny produkt. Kupić możecie ją tutaj: gąbeczka do makijażu ilū

   Pędzel to mój nowy ulubieniec nakładanie podkładu mineralnego, pudru, a nawet bronzera nigdy nie było wygodniejsze. Nadaje się do wszystkich sypkich produktów. Jest bardzo miękki, zawsze przy nowych pędzlach obawiam się wypadania włosia. I znów marka ILŪ mnie nie zawiodła, nic nie wypada. Pędzel ma wysokość 185 mm, a wysokość samego włosia to 45 mm. Bardzo dobrze trzyma się w dłoni. Pędzel znajdziecie tutaj: ilū 209 Large Powder Brush Flawless icon Czyszczenie jest proste przy użyciu czyścika, który również znajdziecie w ofercie marki. Różowe serduszko, które wygląda tak niepozornie, potrafi zdziałać cuda. Dzięki specjalnym wypustkom brud schodzi łatwo, można nim czyścić każdy rodzaj pędzli. Jeśli zainteresował was ten produkt, wrzućcie go do koszyka czyścik do pędzli od ilū.

Kod rabatowy: ILU_JUST_ALEX06  ważny do 31 października 2019 na stronie toolsforbeauty.eu
 Miałyście już kontakt z tą marką? Jeśli nie to sprawdźcie koniecznie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.