środa, 12 października 2016

Technic- brow pencil


Dzień dobry.
 Niedawno otrzymałam przesyłkę od firmy Technic Cosmetics. Paczka zawierała pięć produktów. Paletkę róży, paletkę cieni do powiek, fixer do utrwalenia makijażu, matową pomadkę oraz kredkę do brwi, którą  dziś zrecenzuję. Wszystkie produkty wyglądają świetnie a jak się sprawdzą? Dowiemy się wkrótce.
 Kredka do brwi, którą znalazłam w przesyłce jest kolorystycznie idealnie dobrana do moich brwi, bardzo mnie to zdziwiło, ponieważ większość produktów jest zbyt ciepła i nie pasuje a tu kolor świetnie zgrywa się z moim naturalnym kolorem. Pigmentacja jest mocna i wystarczy naprawdę niewiele produktu, kolejnym atutem jest dołączona na jednym końcu temperówka. Mile zaskoczyłam się także szczoteczką, która jest na drugim końcu kredki, jest przyjemna i nie drażni skóry.


  Kolor jaki otrzymałam to 'brown black', cena tego produktu wynosi około 10 złotych. Świetna jakość i niska cena. Ja jestem pozytywnie zaskoczona, kredka jest trwała i daje bardzo naturalny efekt. Dobrze się ją rozciera i tym sposobem można kontrolować intensywność koloru.

4 komentarze :

  1. Dbanie o brwi ostatnimi czasy stało się pewnego rodzaju obsesją:)))Dlatego tez kosmetyki do brwi zaczęły się cieszyć popularnością!
    Ja na szczęście nie mam z tym problemu, ani takiej potrzeby. Jakoś od matki natury zostałam obdarowana dość gęstymi brwiami w dobrym kolorze. Jedyne, co robię to je reguluję i to tyle:)))
    Pozdrawiam
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat rozglądałam się za nową kredką do brwi, a po twojej recenzji myślę, że skuszę się właśnie na tą :)
    http://hello-alexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kolor by mi pasował:)
    Nie przypominam sobie żebym miała cokolwiek z tej firmy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla osób kupujących na AliExpress :)

    http://kuponyaliexpress.net.pl

    Fajnie można zaoszczędzić dzięki tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.