środa, 5 października 2016

Smart girls get more- stay with me


Witam serdecznie w ten ponury październikowy wieczór.
Dziś przedstawię wam jeden z produktów, jakie otrzymałam od polsko-chorwackiej marki Smart Girls Get More. Będzie to podkład, który nazywa się 'stay with me', więcej na jego temat w dalszej części postu. Warto dodać że kosmetyki te produkowane są w Polsce. Twórczynie marki postawiły na dobrą jakość w niskiej cenie. Markę tę można spotkać on-line lub w drogeriach natura. 
Podkład ten ma bardzo lejącą konsystencję i łatwo rozprowadza się na twarzy. Zapach ma dość specyficzny przypomina mi on jakiś krem dla niemowląt. Nie jest to podkład kryjący bardziej przyrównałabym go do kremu BB. Wyrównuje koloryt oraz matowi cerę a na twarzy wygląda bardzo naturalnie. Nie zawiera on parabenów i jest bardzo delikatny. Dostępny jest w czterech kolorach a jego cena to około 12 złotych. Idealny na co dzień do szkoły lub pracy dla osób, które nie potrzebują mocnego krycia. Kolor jaki posiadam to 02 light beige i dla mnie jest troszkę za ciemny, jednak przypudrowany wygląda dobrze.
Za niską cenę mamy świetny produkt, a kupując go wspieramy Polskę. Mądre dziewczyny mają więcej :)
A wy miałyście już styczność z tą marką? Przypadła wam do gustu?

10 komentarzy :

  1. Tą firmę znam tylko i wyłącznie ze świetnych konturówek w niskiej cenie:)
    Moja siostra ma ten podkład i bardzo go lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dla mnie nie mają niestety kolorów, ale fajnie, że podkład jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, ale chętnie przetestuję ich produkty. Szkoda, że kolor taki ciemni. Jedynka pewnie też wiele jaśniejsza nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dużo słyszałam o tej firmie ale niestety nie ma jej w mojej okolicy :/
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie kupię tego podkładu, choć sprawdzę go jak będę miała okazję.
    Ostatnio kupiłam ich bronzer, był tani, w dodatku w promocji, jednak nie przypadł mi do gustu. Kolor trochę zbyt pomarańczowy, ale nie wykluczam, że będę testować ich produkty, bo chciałabym wyrobić sobie jakąkolwiek opinie na ich temat, a na jednym produkcie się nie da.
    Fajnie, że napisałaś, ze jest to Polsko-Chorwacka firma, bo nawet nie wiedziałam :D Nie byłam nawet pewna czy jest to Polska firma, obstawiałam na Brytyjską albo Niemiecką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mi nie mówi ta marka :) "Mądre dziewczyny mają więcej" - fajne hasło! :) Zostaję na dłużej!

    VamppiV

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo słyszałam o tej firmie. I dość długo zastanawiałam się nad zakupem czegoś z ich firmy, i wreszcie nadszedł czas,że się odważyłam i zakupiłam. I jestem naprawdę zadowolona. Więc polecam! Oczywiście wszystko zależy od osoby, od skóry. Ogólnie od wielu aspektów:)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie slyszalam o tej firmie, raczej zostane przy loreal i maybeline :)
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Ale warto wypróbować produkt na własnej skórze. Zainteresowałaś mnie recenzją :D
    Zapraszam do siebie: http://cennettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.