środa, 14 września 2016

Golden Rose- kryjący puder



Dzień dobry.

  Dzisiejszym tematem postu jest kryjący puder w kompakcie od znanej i uwielbianej marki Golden Rose. Otrzymałam go w prezencie od znajomej i pierwsze na co zwróciłam uwagę to na jego piękny wygląd. Puder znajduje się w małej kasetce z logiem marki a na samym pudrze wyrzeźbiona jest Wieża Eiffla. Moim zdaniem właśnie ta prostota zachwyca i zachęca do kupna.

  Puder ma przyjemną konsystencje i łatwo się go rozprowadza na twarzy. Kolor który mam to numer 54 i jest to jasny kolor niestety dla mnie zbyt mocno wchodzi w pomarańczowe tony. Myślę że może najjaśniejszy odcień z tej gamy kolorów byłby dla mnie idealny. Zauważyłam że z każdym podkładem inaczej współpracuje, na niektórych szybko robi się pomarańczowy a na innych pozostaje bez zmian przez cały dzień, dlatego sugeruje sprawdzić jak zachowuje się na waszej skórze z waszym podkładem.


  Cena w oficjalnym sklepie Golden Rose wynosi 14 złotych więc nie jest to majątek. Mi ten produkt przypadł do gustu i wiem że kupie go tylko w innym odcieniu. Zapach jest ledwo wyczuwalny co dla mnie jest atutem ponieważ nie lubię, często chemicznych zapachów kosmetyków.
Czy puder ten faktycznie kryje? Ciężko stwierdzić delikatne krycie jest, jednak moja cera nie wymaga bardzo dużej korekty. Używam go głównie do zatrzymania podkładu na twarzy i dla efektu matowej skóry.


A wy używacie bądź używałyście pudru tej marki? Chętnie poznam inne opinie.

13 komentarzy :

  1. Na pewno wypróbuję jak skończy mi się zapas pudrów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega sa zdjecia! W moim stylu-haha. Takie biale,przejrzyste,super są! Szkoda,ze sie nie maluje!:p:(!♥ xoxo
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś wypróbuję, ale jeśli wpada w pomarańczowe tony, to będę musiała nieźle się zastanowić i obejrzeć najjaśniejszy odcień, ponieważ poszukuję pudrów wpadających w żółć lub neutralnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać tego pudru. Ostatnio bardzo polubiłam ten "stay mate" z Rimmel i bardzo dobrze mi się sprawdza. Ale kto wie może zakupie ten puder z Golden Rose. Cena jest zachęcająca :)
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie -pięknie zapakowany :) jak wykończę moje pudry z Synerge (cz jakoś tak )to chyba spróbuję ten z GR

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno spróbuję jak już skończy mi się obecny puder :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten puder, u mnie chyba się sprawdzi - kolor wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review! Beautiful photo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obecnie używam pudru ryżowego, ale chętnie sięgnę po ten. Mam nadzieję, że nie zrobi się pomarańczowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 2 kolory z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze wypróbować !! Extra wygląda !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post

    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze wypróbować !! Extra wygląda !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post

    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.