piątek, 15 kwietnia 2016

Pierre René- paletka cieni


Hello.
Co u was? Jakie plany na ten weekend?

Dzisiejszym tematem wpisu jest paletka do makijażu oczu marki Pierre René, paletkę zdobyłam dzięki testowaniu na stronie testmetoo.com . Pierre René to Polska firma kosmetyczna z wieloletnim doświadczeniem i uznaniem w branży kosmetycznej. Miałam duże oczekiwanie od tej paletki, ponieważ inne kosmetyki tej marki znam i lubię. Paletka niestety mnie zawiodła dlaczego? Dowiecie się w dalszej części postu.
Dzięki testowaniu mogłam wybrać sześć kolorów cieni do powiek, które są zamknięte w magnetycznej palecie. Wybrałam wiosenne, radosne kolory wszystkie mieniące się drobinkami brokatu. Czas realizacji zamówienia to prawie dwa tygodnie, kampania testmetoo.com była na szeroką skalę jednak firma powinna być przygotowana na duże zainteresowanie. Gdy otrzymałam produkt do rąk, byłam zachwycona kolorami, na żywo jeszcze piękniejsze niż na ekranie monitora. Jakość po nabraniu produktu na palec też wydawała mi się przyzwoita, niestety bardzo się zawiodłam: cienie kruszą się, brokat jest na całej twarzy. Blendowanie tych cieni jest praktycznie niemożliwe. Dodatkowymi wadami moim zdaniem jest brak aplikatora w zestawie oraz brak nawet małego lusterka w środku. Cena produktu dla mnie jest nieadekwatna do jakości, zestaw tych 6 cieni kosztuje około 55 złotych, w tej cenie znajdziemy wiele innych świetnych produktów lepszej jakości.






A wy znacie tę markę? Lubicie ich produktu?

21 komentarzy :

  1. Piękne są te cienie, nigdy nie miałam kosmetyków z pierre rene ale koniecznie muszę to zmienić bo cienie mnie zauroczyły :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mają świetne jednak jakość słaba.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne kolorki !
    Ps. bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu, za[raszam częściej :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej firmy wcześniej, natomiast kolory kompletnie nie moje, raczej preferuję chłodne, nude ;) Osypywanie to jakas masakra! Najgorsze co porze być, drobinki cieni wokół oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj wybieram brązy/beże jednak postanowiłam zaszaleć na wiosnę.
      A drobinki wokół oczu to moja zmora...

      Usuń
  4. Jeśli używam cieni, to ziemnych odcieni. Dlatego jeśli z podanych kolorów z tej paletki miałabym wybrać któryś dla siebie, to byłby to środkowy z najniższego rzędu :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam takie kolory jakich jeszcze nigdy nie miałam. Wiosenne makijaże będą bardzo kolorowe.

      Usuń
  5. Kolory są śliczne, ale wierze Ci ze do swojej ceny nieadekwatne. W dodatku, ze się kruszą- ja powiedziałaś.
    Świetny blog, więc obserwuje!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam że opinie są podzielone, jedno wiem na pewno z każdym cieniem z tej paletki pracuje się inaczej.

      Usuń
  6. Kojarzę markę, ciekawa paletka chociaż słyszałam o niej mieszane opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka sama w sobie fajna, może te cienie troszkę lipne im wyszły.

      Pozdrawiam Cie Emilio :)

      Usuń
  7. Coś słaba edycja tych paletek im wyszła, bo więcej złych opinii cytam niż tych dobrych.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks like a cool palette. Happy new week.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię Ci się, że byłaś zachwycona kolorami, bo ja też jestem :)
    Szkoda, że jakość jest kiepska.
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, to zapraszam. Wrócę.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety chyba coś za coś. Mam nadzieje że firma weźmie do serca uwagi i zmieni coś na lepsze.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.