czwartek, 21 czerwca 2018

Oh, you are my sunrise on the darkest day

Hej.
Hitem ostatniego czasu są ubrania oraz dodatki z motywem róży, sama bardzo polubiłam ten wzór. Kilka naszywek i zwykły t-shirt będzie wyglądał świetnie. Przeglądając stronę shein.com zauważyłam piękną jeans' ową  kurtkę, wyszywane róże dodają jej uroku. Zamówienie przyszło bardzo szybko a jakość jest genialna. Kurtka wykonana solidnie, każdy detal wykonany jest porządnie. Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia zdjęć.







kurtka: shein.com | leginsy: H&M | buty: Adidas | torebka: no name | bluzka: Cropp

3 komentarze :

  1. Bardzo mi się podoba ta kurtka i w ogóle pokochałam ten trend z różami na jeansie. Mam zamiar kupić sobie takie naszywki i przyszyć do spodni, ale kurtka to też świetny pomysł :D
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.